Skocz do zawartości

Interfejs w d3d


Caporegime

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Podczas przenoszenia swojej gry do d3d spotkałem się z małym problemem. Napisałem sobie interejs (na razie pokazujący tylko ilość magazynków do pistoletu) w taki sposób:

 

W evencie Draw bohatera (a zarazem kamery)

GML
if sprite_index=spr_human1x2{

if global.pistolmag=1{

draw_sprite(spr_pistolmag1,image_index,x-50,y-50)

}

}

 

spr_human1x2 to sprite bohatera z wyciągniętym pistoletem, global.pistolmag to ilość magazynków. umiejscowienie na razie przypadkowe. problem polega na tym, że ten interfejs wchodzi w ściany - mógłbym ustawić bohaterowi depth mniejszy niż innym obiektom, ale muszą być przecież budynki z mniejszym depthem. Można jakoś zmienić wartość deptha tylko dla tego rysowanego interfejsu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...