Skocz do zawartości

BlueBox


R.o.b

Rekomendowane odpowiedzi

logo.png
(Cześć wszystkim. Może na początku pare słów wstępu. Jest to mój drugi projekt, który zacząłem skrobać nie tak dawno. Wrzucam go tutaj, aby poddać go pod konkretniejszą krytykę. Z moim słomianym zapałem ciężko będzie mi go skończyć. Może jeśli wrzucę go tutaj będzie mi łatwiej go skończyć :D )
Gatunek: sokoban, logiczno-zręcznościowa
Opis: Gra jest odpowiednikiem sokobana. Poruszamy się w niej "czymś" (możemy dostrzec to "cuś" w logu jako literkę U). Naszym zadaniem jest umieszczenie, poprzez przesuwanie, wszystkich skrzynek na wyznaczonych miejscach. Oprócz ścian, które wymuszają, aby nasz mozg zaczął kombinować jak przesuwać skrzynki, dodałem także turrety/armatki i "fruwające" ostrza. W główce kilka dni temu zrodził mi się pomysł dodania kratek ze strzałkami, które wymuszałyby ruch (ukłon w stronę Pokemonów na GBA). W demie (nie wiem, czy tak to można nazwać) dodałem kilka starych plansz, abyście mogli sprawdzić mechanikę.
Download: >>tutaj<<
Autorzy: Głównie ja, do edytora map skorzystałem z przykładu Tymona i Dawidsu
Screeny:
menu.png
game.png
Jeśli kogoś zainteresował projekt i byłby chętny do pomocy, to z chęcią dodam do gierki wasze mapki. Jak widzicie (a raczej słyszycie) w grze nie ma dźwięków. Jeśli ktoś byłby chętny i zmontowałby coś albo jeśli słyszał coś, co nadało by się do tej gierki, piszcie :D
EDIT: Jeśli w edytorze map wciśniecie Enter możecie wypróbować swoją mapkę. Zapomniałem tego dodać do GameInfo, więc piszę tutaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna, tylko ciekawi mnie czy to błąd czy celowy dodatek przez Cebie w postaci takiego czegoś, że gdy klika się kilka razy na sekunde klawisz w jednym kierunku kiedy akurat przesuwa się dany blok popychając go, że blokuje sie i nie da sie przejść i blok utyka "pomiędzy".

 

Nie umiem tego wytłumaczyć :(

 

Za fajną grafe i typ gry oraz brak dźwięku daje 3 \ 5

Czekam na dalszy rozwój ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziomu jako-tako nie zresetujesz, ale wciskając PG Up i PG Down możesz przejść do następnego/poprzedniego poziomu (takie udogodnienie dla mnie, którego nie usunąłem). Swoją drogą muszę sobie zapisać, żeby resetowanie poziomu dodać, bo jest to przydatne. Teraz cały czas bawie się silniczkiem i usuwam błędziki (takie jak np. zauważył FanXX). Niedługo postaram się wrzucić nowaszą wersję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że admini nie będą bić za doublepost. Prace posuwają się do przodu (czy to głupio brzmi?) Oto screen:nowyscreen.png

 

A tutaj wersja z mapką i elementami, które widzicie na obrazku: >>klik<<. Na razie jest tylko jedna mapka do testów (oprócz starych z poprzedniej wersji). Czas wziąć się za mapping :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Fajnie idzie, i bez tych błędów w ruchu jest o wiele lepiej. Niestety natknąłem się na co inne xD

 

bug.png

 

W każdym razie czekam na dalsze urozmaicenia ;D

 

@EDIT

Zapomniałem dodać, że obiekty w edytorze się nachodzą np obiekt z numerkiem 7 i 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...