Skocz do zawartości

Glorious: Companions


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Podpisuję się pod tym co wyżej poza punktem pierwszym ii nie musicie jeszcze tego implementować ale moglibyście zmontować film tak żeby nie było widać przechodzących przez siebie jednostek, to wraz z ogólną nudą i animacjami zabiło ten filmik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Co do podpunktu o pokazaniu, że mamy więcej niż dwa modele - problem w tym, że właśnie nie mamy za dużo modeli także nie ma w tej chwili czego pokazywać. Modele kosztują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Dzięki, ziomy :]

 

@I am lord: za ile czasu czy złociszy? Ogólnie to będzie ale jeszcze trochę przed nami, na bank wcześniej będą zamknięte testy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Na razie tak jak w wersji 2D, mecze trwają raczej dość krótko i wymagają obecności obu (lub więcej, z możliwością spectatorów) graczy na serwerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie tak jak w wersji 2D, mecze trwają raczej dość krótko i wymagają obecności obu (lub więcej, z możliwością spectatorów) graczy na serwerze.

Jakies community byscie musieli zaczac budowac zeby nie bylo tak ze gra umrze zanim wyjdzie.

 

A planujecie singlowa kampanie?

Bo jezeli tak to chyba dobrym pomyslem by bylo zrobic darmowgeo multika by byli ludzie a kampanie singlowa jako platne dlc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Też rozmyślam nad tą opcją, bo kampanie singlowe planujemy ale trochę później.

 

Z community jak najbardziej się zgadzam, tylko jak je budować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Filar Społeczności

Mnie najbardziej interesuje wytłumaczenie małej skali bitew przy wojnach między nacjami.

Pewnie ten plik zawiera tylko jedno zdanie "Bo tak."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Cytuj

in fact, to jest naturalna ewolucja wojny kiedy do gry wchodzi magia i zaawansowana technologia.

 

z wielkich formacji bitewnych korzystało się tylko dlatego, że w tamtych czasach nie było komunikacji na polu bitwy i musiał ich generał widzieć, żeby móc zarządzać i wysyłać posłańca/flagą wydawać rozkazy.

 

za to w świecie gdzie jest wysoka technologia i magia, taka taktyka kompletnie nie ma to sensu, głównie dlatego, że magia jest trochę jak artyleria, a nie jak kawaleria, jak się zbierzesz w wielką grupę to tylko dostaniesz mocniej w pizdę, dlatego państwa toczą wojny takie bardziej guirella, niż wielkie bitwy, bo gigantyczną armię z łatwością mógłby względnie mały oddział mocno uszkodzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Szamanka z rasy Scarrów, teraz teksturki i ubrania jeszcze

 

hczkLN2.png

 

wygląda na to, że w końcu projekt ma modelarza 3d 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Tak wykminiłem, że wypadałoby chociaż jedną jednostkę na frakcję mieć, która nie jest facetem. U Scarrów spośród Scarrlinga, Zealota, Thralla Raidera, Szamana i Avengera najbardziej nadawał się imo właśnie szaman - thus teraz jest szamanka.

 

W Valrenay będą 2 typiary, Najemniczka i Inżynierka (reszta to Traper, Kanonier i Strzelec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...