Skocz do zawartości

Aplikacja do tworzenia muzyczek


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Proponuję skończyć pierwszy stopień szkoły muzycznej, ogarnąć Cubase, znaleźć zespół lub znajomych muzyków.

Jednym słowem - będąc amatorem takiej muzyki nie zrobisz, to są lata pracy.

"Chciałbym sobię", okej, to ja tak sobię namaluję mona lise : p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, ale off-topujecie.

Photel, jeszcze nie wyrosłeś z metalu?
Z tego da się wyrosnąć? Ja słucham tylko epic metalu i tanz metalu niemieckiego.

 

Proponuję skończyć pierwszy stopień szkoły muzycznej, ogarnąć Cubase, znaleźć zespół lub znajomych muzyków.

Jednym słowem - będąc amatorem takiej muzyki nie zrobisz, to są lata pracy.

"Chciałbym sobię", okej, to ja tak sobię namaluję mona lise : p

O.o skończyłem dziwaki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozum, że idziesz na smoka z wykałaczką.

Nie ma takiego czegoś jak "aplikacja do tworzenia muzyczki". Owszem, są takie proste programy, ale nie stworzysz niczego na poziomie.

Musisz mieć jakąś wiedzę na ten temat, trochę doświadczenia... Albo załatw kogoś kto ci napisze prosty kawałek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zaczynać od bardzo amatorskich rzeczy ;)

Od razu nie zrobisz niczego na poziomie. Ja zacząłem swoją przygodę z twórczością muzyczną pod koniec 2008 roku. Wtedy zaczynałem pracę nad swoim Wiedźminem i postanowiłem coś swojego "skomponować".

Oto mój pierwszy twór,ale już po kilku przeróbkach: http://www.newgrounds.com/audio/listen/198810

 

Pobrałem z neta kilka sampli i poprzerabiałem na własne potrzeby i coś tak skrobałem.

Nie ma co straszyć szkołą muzyczną itp. ja do żadnej nie chodziłem, ale przyznam że na pewno by się przydało.

Oglądałem tutoriale itp i szło coraz lepiej.

 

Ostatnio z "epickich" skomponowałem takie coś: http://www.newgrounds.com/audio/listen/529371

A z gitarkowych taki wczesny instrumental: http://www.shadowsgames.net/tests/clustervalpha.mp3

 

Robię w FL studio, bardzo mi przypadł do gustu i wydaje mi się że nie ma różnicy w jakim programie robisz, warte są znajomości pluginów i umiejętność wykorzystania ich.

 

Jeśli ma się duże chęci to warto się za to zabrać, bo jeśli tworzenie własnych nawet kiepskich utworów będzie Ci sprawiało przyjemność to cały czas będzie Cię ciągnęło żeby zrobić coś lepszego niż to co poprzednio i dzięki chęcią do dalszej pracy możesz szybko rozwinąć te umiejętności.

 

Warto podejrzeć swoich ulubionych wykonawców itp. próbować zrobić parę coverów a potem zabrać się za swoje, gdy już wiesz jak mniej więcej "rozmieścić" instrumenty po swojemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego się spodziewać od loopa który ma ważyć jak najmniej.

Też liczy się gust, lubię słuchać utwory które nie są za długie i dość surowe.

Chociaż mam jednego wykonawce który robi nawet 9 minutowe utwory ale ciągle coś ciekawego się w nich dzieje np: http://fortiori.bandcamp.com/track/entangled albo

 

Ale sam np. nie jestem przekonany żeby komponować tak długie, lubię zwięźle i konretnie, nie lubię na razie robić niczego wielkiego, ale może za jakiś czas usiądę przy czymś długim i porządnym.

 

Tu taki lekko inny instrumental jeszcze: http://www.newgrounds.com/audio/listen/526875 jakoś nie lubię zostawiać cichych luk w utworach, lubię kompresować miejsce wstawiając różne dźwięki, aby ciągle był ruch.

 

Nie uważam się za jakiegoś tam kompozytora czy coś, wiem że mam dużo braków i wiele rzeczy mam do douczenia się, ale nie znoszę gdy ktoś zniechęca kogoś do nauki czegoś nowego pisząc coś w stylu "zostaw to profesjonalistom", "niestety nie masz do tego talentu" czy "to mnóstwo lat pracy i nauki, musiałbyś skończyć jakieś tam szkoły blabla" a samemu nie wiedząc jak to jest.

 

Jeśli ma się chęci to nie trzeba mieć żadnego talentu do tego żeby coś wyłuskać, talent daje dobry bonus na początek ale potem i tak trzeba ćwiczyć, tworzyć żeby wyrobić jakiś poziom. Jeśli tworzenie czegoś daje zapał żeby robić dalej coś w tym kierunku to nie można za nic w świecie tego porzucać tylko robić dalej, szukać nowych rozwiązań a z czasem wszystko idzie coraz lepiej i solidniej, dokładniej.

Trzeba starać się robić jak najwięcej tym co się ma w zanadrzu, np. nie mam żadnych keyów, nagrywam wszystko na klawiaturze od kompa. Nie mam zbyt dobrego kompa więc renderuje modele dużo czasu, a w FL studio kilkakrotnie wywala mi bluescreen z przeciążenia ale jakoś jade :P.

 

Jak miałem z 7 czy 8 lat to już mówiłem że chciałbym robić gry w przyszłości. Wszyscy mówili że to zbyt trudne, że jak czarna magia, a dzięki chęcią do pracy jakiś tam skill wyrobiłem sobie. Do tego musiałem nauczyć się modelowania 3D, tworzenia efektów specjalnych, obróbki wideo i tworzenia muzyki.

Co projekt che się robić coś lepszego i większego.

 

 

Więc jeśli Photel lub ktokolwiek inny mam jakieś chęci żeby coś sobie poskrobać to warto, bardzo warto spróbować.

Pamiętam jak się opierałem co do modelowania 3D, konkretniej zacząłem dopiero jakoś po 2 latach jak coś próbowałem zrobić ale nie wychodziło.

Wystarczyło porządnie oglądać różne tutoriale, robić to co na filmiku obok w programie i całe spojrzenia diametralnie się zmienia.

Więc zalecam popróbować różnych programów, znaleść ten co najbardziej pasuje i działać ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...