Skocz do zawartości
outlaw

Co chciałbyś/-aś zobaczyć w RTS'ie?

Rekomendowane odpowiedzi


despect_2013.png
____________________________________________


Witam. W imieniu zespołu
dg
X
chciałbym podziękować za wszystkie zgłoszone pomysły. Jednakże nie możemy zapewnić, że zostaną one wdrożone. Jest to spowodowane brakiem zdecydowania co do kierunku tworzenia nowej gry, głównie jej gatunku i fabuły.:



Dziękujemy z góry za poświęcony czas.

____________________________________________

www.despect.tk

Edytowane przez outlaw

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. kilka ras, lub frakcji

2. średniowiecze, teraźniejszość/bliska przyszłość

3. średniowiecze: rozwijanie średniowiecznych miasteczek, krucjaty itp; teraźniejszość: wojny w iraku/afganistanie itp; przyszłość: kolonizacja różnych planet, przejmowanie miast

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1) Kilka ras/frakcji. Machiny olężnicze, fajny efekt rozpadania się murów. Realistyczny system walki(a nie jak to jest w niektórych grach, że jak jest podział na grupy, to albo jedni walczą, a drudzy stoją w tyle, albo wszyscy atakują, z tym, że nie wiadomo w co celują)

2)Średniowiecze/Fantasy/

3) Średniowiecze: Rozwijanie miast, budowanie gdzieś pojedyńczych budowli i rozwijanie ich w małe miasteczka, potem miasta, aż w końcu staną się potężnym zamkiem a potem fortecą.

Fantasy: To co w średniowiczu, tylko wiadomo, że jak będzie się grało jakimiś trollami jaskiniowymi, to nie budują miast, tylko pogłębiają jaskinie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli średniowiecze to:

Sejmy, sejmiki, przypisywanie ziem rycerzom, bunty, podział na 3 stany, nobilitacje, zarazy, plagi, cechy, gildie, klasztory, chłopi i duuuuużo różnych innych rzeczy które dawały w kość ludziom w średniowieczu. Oczywiście duże zróżnicowanie budowli: jakieś chaty dla chłopów, ciasna zabudowa w miastach, warowne obiekty wojskowe, potężne zamki, dwory.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. Save i load koniecznie

2. Przeszłość, teraźniejszość, albo przyszłość

3. śródziemnomorski

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. porządny system walki

2. starożytność

3. j.w.

 

BTW po zobaczeniu w projektach żywcem zerżniętego przykładu z Unity nie wróże wam żadnej przyszłości ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. -Dobra symulacja dowodzenia (czyli są momenty w których twoi żołnierze reagują instynktownie)

-Brak budowania baz, fabryk i takich innych głupotek nielicujących z nowoczesnym konfliktem

 

2. Współczesne pole walki.

 

3. Rozległe pola, lasy, ale również zabudowania i wszystkie wynikające z tego konsekwencje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×