Skocz do zawartości

Strzelanie do gry stylu DarkOrbit


Rekomendowane odpowiedzi

byc moze wystarczy wyslac info o nowym laserze , i wyslac x,y obiektu oznaczenia innego gracza , a wtedy jesli sie odbierze info o nowym laserze , to tworzy go , a w nim ustawic zeby lecial do odebranego x,y oznaczenia , tylko nad damage musze jeszcze musze pomyslec jak zainicjowac

 

jednak to bardziej skomplikowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
//function: player attack a player

globaltemp = readushort();//get getting attackED playerid

globaltemp1 = readushort();//get sending attack playerid

global.GDMG = readbyte();

 

with (obj_player)

{

if (globaltemp == playerid)

{

i=instance_create(obj_player.x,obj_player.y,obj_shot);

i.DMG = global.GDMG

rep = false

alarm[5] = 60

with (obj_other)

{

if (globaltemp1 == playerid)

{

direction = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y);

scr_direction();

i =instance_create(x,y,obj_laserO);

}

}

}

else

with (obj_other)

{

if (obj_player.cible == globaltemp)

{

d =instance_create(x,y,obj_Sshot);

d.DMG = global.GDMG

}

if (globaltemp == playerid)

{

global.cibleIx = x

global.cibleIy = y

with(obj_other)

{

if (globaltemp1 == playerid)

{

i = instance_create(x,y,obj_laserN);

i.cibleIx = global.cibleIx;

i.cibleIy = global.cibleIy;

}

}

}

}

}

 

 

lukaj , niechce mi dzialac , to nie wszystko

sa do tego 3 lasery, kazdy ma move_towards_point , ten sie tworzy gdy ktos do mnie strzeli , ale nie dziala ;/ a w debug mode nie pokazuje nowej instancji

 

image_angle = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y);

move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,40);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musialem go przerobic na taki

GML
//function: player attack a player

return (ds_map_find_value(global._playermap,readshort()));

globaltemp = readushort(); //get getting attackED playerid

globaltemp1 = readushort(); //get sending attack playerid

global.GDMG = 25;

 

with (obj_player)

{

if (globaltemp == id)

{

i=instance_create(obj_player.x,obj_player.y,obj_shoot);

i.DMG = global.GDMG

with (obj_other_player)

{

if (globaltemp1 == id)

{

direction = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y);

scr_direction();

i =instance_create(x,y,obj_laser2);

}

}

}

else

with (obj_other_player)

{

if (global.target == globaltemp)

{

d =instance_create(x,y,obj_Sshot);

d.DMG = global.GDMG

}

if (globaltemp == id)

{

global.punktx = x

global.punkty = y

with(obj_other_player)

{

if (globaltemp1 == id)

{

i = instance_create(x,y,obj_laser1);

i.punktx = global.punktx;

i.punkty = global.punkty;

}

}

}

}

}

 

ale niedziala , laser sie nie tworzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...