Skocz do zawartości
FilipSteam

Steam

Rekomendowane odpowiedzi

To jest mój pierwszy post na tym forum, także witam wszystkich bardzo serdecznie.

Mam jedno pytanie dotyczące GameMakera. . .

Czy aplikację stworzoną za pomocą tego narzędzia, da się podpiąć pod steam'a?

 

Jeżeli tak to w jaki sposób?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dać to pewnie, że się da...

A co do tego, jak, to:

Aby wstawić grę na Steama musisz przejść certyfikację, jak jej nie przejdziesz to możesz wstawić na Steam Greenlight co jest znowu trochę płatne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli przedę mniemaną certyfikację.

To nie jest przypadkiem tak że muszę wtedy wstawić jakiś "kod" do gry?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to wymagane. Trzeba sprawdzić co zrobili twórcy Hotline Miami i tego remaku z Serious Samem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak to sprawdzić? :)

Zależy mi aby gra powstała pod steam, więc chce zacząć wiedząc o tym co i gdzie będę musiał wstawić.

Po fakcie nie będę miał ochoty na przeprogramowanie całej gry, by wstawić jakiś kod steam'a.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Skoro już jest taki temat.

To jak przejść tę certyfikację? Na czym ona polega?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Certyfikacja - nie wszystkie gry zostaną dodane na steama. Aby uniknąć nalotu "gówienek", steam stworzył certyfikacje, która ma za zadanie dodać tylko i wyłącznie wartościowe gry, które spełniają wymagania mniemanego STEAM'a.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie dostaniesz się na Steam od tak. Twoja gra musi być dobra i lubiana, albo musisz już kimś być. Proste.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawę z tego że nie jest łatwo się tam dostać, jednak ponawiam swoje pytanie zadane kilka postów wcześniej:

 

"Jak to sprawdzić? smile.gif

Zależy mi aby gra powstała pod steam, więc chce zacząć wiedząc o tym co i gdzie będę musiał wstawić.

Po fakcie nie będę miał ochoty na przeprogramowanie całej gry, by wstawić jakiś kod steam'a. "

 

Jest ktoś w stanie mi na nie odpowiedzieć?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Super. Dzięki Uzjel. Jest tutaj takie coś jak REPUTACJA albo pochawała żebym chociaż tak Ci się odwdzięczyć?

 

PS: ciężko "zintegrować" tą nakładkę z Naszą aplikacją?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na to pytanie nie umiem Ci odpowiedzieć. Jak pisałem wyżej twórcy którzy mają swoje gry na Steamie mogliby Ci odpowiedzieć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Po fakcie nie będę miał ochoty na przeprogramowanie całej gry, by wstawić jakiś kod steam'a.

 

z takim podejściem to sobie możesz odpuścić

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A co byś chciał, żeby ten Steam Ci do gry zaoferował? Jak achievmenty to nie musisz mieć Steama żeby je zaprogramować, a gdy już na niego się dostaniesz, to tylko podepniesz kod Steamowy za to odpowiedzialny i tyle.

 

Twoja gra musi być dobra i lubiana, albo musisz już kimś być. Proste.

Bycie kimś wcale nie daje żadnych gwarancji. Wystarczy spojrzeć co ląduje na Greenlight. Takie Wadjet Eye chociażby musiało przez Greenlight przechodzić z Primordią, mimo że większość ich gier już na Steamie byla (m.in. bardzo znane Gemini Rue). Inny dobry przykład to remake serii Leisure Suit Larry za którym stoi oryginalny twórca serii czyli Al Lowe. Osoba znana w świecie gier, sama seria również, a musiało przez Greenlight przechodzić. Jak dla mnie takie coś mija się z samą ideą Greenlighta, który miał umożliwić wybicie się mniej znanym, no ale cóż...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o klasyczną drogę dostania się na Steam. A tak skoro jesteśmy przy temacie... to szykują się spore zmiany co do całego Steam Greenlight. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Chodziło mi o klasyczną drogę dostania się na Steam.

Też ją miałem na myśli. Przecież nieprzejście klasycznej drogi = (zazwyczaj) wejście na Greenlight. I odnośnie tego pisałem. Myślisz, że twórcy Larrego, Primordii czy ba, nawet nasi polscy twórcy Afterfalla pchali by się na Greenlight bez próbowania klasycznej drogi?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mam na dysku jeszcze steamworksa, portowanie steama pod gma to pół godziny

inną sprawą jest to że jak na steamie zaczną się pojawiać catch the clowny to będzie lipa. Moim zdaniem sprawdzanie poziomu gry jest ważne :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś ma jakieś wypróbowane poradniki w tym temacie, bardzo chętnie je poznam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak masz GM:Studio, to w GMowym workshopie można zostawić gry.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×