Skocz do zawartości

Lochy!


Caporegime

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł:Lochy! (tytuł roboczy)

 

Gatunek:Przygodowa

 

Opis:Chyba pierwsza moja gra która ma naprawdę spore szanse na ukończenie :)

Przed wejściem do lochów stoi grupa śmiałków. Bohater wybiera jednego z nich, po czym zaczyna przemierzać niezliczone komnaty pokonując potwory i zbierając skarby. W przyszłości mam zamiar zrobić system prostych zadań polegających np. na zabiciu specjalnego potwora, oraz oczywiście znacznie powiększyć bestiariusz i ekwipunek :) dojdzie też pewnie kilka klas.

 

Sterowanie:

Przed wejściem do lochu - kliknięcie LPM na wybranym bohaterze powoduje wysłanie go do lochu.

W lochu, po kliknięciu LPM na podłodze, bohater rusza w tamto miejsce. Kliknięcie LPM na drzwiach lub skrzyni powoduje otwarcie ich, a na przedmiocie w skrzyni - podniesienie go. PPM atakujemy - póki co wystarczy raz zaatakować potwora by go zabić. Skrzynie może niszczyć tylko rycerz i mag wyposażony w zwój z zaklęciem.

 

Download:https://gmclan.org/up7300_4_Lochy_.html

Rozmiar pliku:1175 KB

 

Autorzy:

Programowanie:
Caporegime

Fabuła:
również

Grafika:
również

Muzyka:
jeszcze nie ma żadnej muzyki

Screeny:

screenoficjal1.png

screenoficjal2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo tych błędów lub drobiazgów graficznych i wyglądu aby dać dobrą ocenę, jak kolega wyżej @ Sheroff99 @ są problemy z drzwiami, z tego co zauważyłem jeden typ potwora, grafika jest bardzo mała, do tego przyczynia się brak tego górnego paska co uniemożliwia przesunięcie okna GM. STOP! Nie będę już krytykował i daje naciąganą trojkę. Myślę że stać Ciebie na coś lepszego :) Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grafiki kiepskie dlatego, że zupełnie nie umiem malowac- staram się w miare wciąż poprawiac grafiki, zamiast liczyc na to że trafi się jakis dobry grafik znikąd. Poki co mogę je powiększyc i zobaczę jak się prezentują duże pikselki.jak usiądę do komputera zabiorę sie za losowe generowanie skarbow, trzeba też pomyslec o systemie walki ;)

@Sheriff: to zazdroszczę jesli zrobiłbys to w poł godziny, ja robie czwarty dzien około trzech godzin dziennie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem z ciekawości by zobaczyć o co ci chodziło w temacie z drzwiami jak pytałeś bo nie skumałem xD

 

Myślałem że to będzie coś bardziej losowego a tu tylko chyba losują się 2 pokoje bez żadnych rozwidleń tak? Na razie słabo, jeśli chodzi o generator levelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

uu capo slabiutko serio, 1 z życzeniem poprawy

rycerz nigdy nic nie dostaje, mag zawsze tego samego spella, lowca strzaly

z ciekawosci sprawdzilem czy da sie wystrzelac strzaly, da sie, no to uciekalem przed zombie i go chcialem okrazyc, no ale on mnie zaszedl i utknalem przy scianie. cool. maski ch*****.

grafika taka ze sie patrzec nie da, no sorry ale taka jest prawda :\

lochy generuje chyba tylko w prawo i gore, jesli naprawde tak jest to slabo, slabo

pomijajac juz fakt ze sam skrypt generowania TAKICH lochow nie jest niczym z kosmosu, i generalnie spodziewalem sie po tobie czegos wiecej ziomus

1

 

Proszę nie przeklinać - Uzjel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
grafiki kiepskie dlatego, że zupełnie nie umiem malowac

usiądź na pół godzinki do jednej grafiki to nagle będzie wrażenie jakbyś umiał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrinzw.png

 

Nowy screen. Doszły nowe potwory, punkty życia i przedmiot dla rycerza - tarcza (potwory mogą ją zniszczyć). Potwory zadają teraz różne wartości obrażeń (np. zombie odejmuje 1 żytko, a szef goblinów 2) i każdy ma swoje punkty życia. Te nowości wprowadziłem póki co tylko dla rycerza, bo jego na pewno umieszczę w oficjalnym demie - poza tym, robienie trzech klas naraz to strata sporej ilości czasu.

Grafik póki co nie ma sensu oceniać, bo wiem że są do bani - a ja staram się jak mogę, ale nie wychodzi lepiej. Mam nadzieję namówić jakiegoś grafika do współpracy, kiedy skończę generator pokojów i dodam trochę potworków, przedmiotów itp.

 

E:a już wkrótce pojawi się pierwsze tzw. wydarzenie, czyli pojawiające się co jakiś czas zadanie wymagane żeby przejść dalej.

 

E2: no dobra, zamiast jednego dwa nowe screeny ;) loch się rozwidla, jeszcze troche niekontrolowanie, bo zdarza się że jedna komnata nakłada się na drugą. ale mam plan :)

skrin2x.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...