Skocz do zawartości
Nikas

Festiwal głupoty.

Rekomendowane odpowiedzi

>klikacie na swój profil w celu znalezienie swoich pierwszych postów

>idziecie na pierwszą stronę

>szukacie PIERWSZEGO postu

>wklejacie tutaj

 

prosze was o pomoc!!bo nie wiem jak zrobic zeby postac byla animowana jak chodzi w kazda strone.np jak wcisne w lewo to zeby postac szla na boku ruszala nogami i rekoma.to po pierwsze i jak robic np ze strzelam w kogos itp prosze o pomoc to dla mnie wazne tymbardziej ze dopiero zaczynam przygode z game makerem i nie mam go zarejestrowanego!!! dry.gif sad.gif sad.gif sp_ike.gif sp_ike.gif sad.gif sad.gif sad.gif unsure.gif unsure.gif

 

wolololo xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Stupid logo. :jezor: These lines are strange with red pixels, and standard texture from Photoshop/GIMP (Some of this), and red glow filter. Better do it one more time. ;)

 

And try to ask Tymon, maybe he will be your 'council member'. ^_^

 

is there something bad in gimp/photoshop? it have been made for this logos, gimp is a free programme so u can't say what is bad and what is wrong. Cheers / Pozdroffionka od lowcy zlych pajonkuf

 

[i agree that looks terrible with that lines/crushed letters]

 

rofl :o

To ja tu zacząłem od almory.

 

EDIT:

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...amp;#entry85535

a tu mój pierwszy post w pytaniach początkujących

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W temacie: Pomysły na grę

 

Bieganie i walenie gigantycznych zombie małym palcem u nogi a na końcu jest boss :gigantyczny pudel którego nie możesz dotknąć bo umrzesz. :D

OhGodWhy.png

Miałem wtedy 8 lat...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Post z dnia 09.08.2007 - pół dekady temu :D

 

Dajcie mi zmienna za pomoca kturej moge zrobic inventroy albo dajcie przyklad z inventory w formacie gmd.

Za pomoc z guey thx

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Lol, myślałem, że będzie coś gorszego ;p

Proszę was o pomoc. Chcę aby co 10 sekund, w tym samym punkcie Y a losowym X pojawiał się losowo jeden z 5 obiektów. Jeśli ktoś mi z tym pomoże to będę mu bardzo wdzięczny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Przepraszamy, administrator włączył zabezpieczenie przed floodowaniem. Odczekaj 20 sekund, pomiędzy kolejnymi próbami szukania.

Pokazuje mi sie to niewazne jak dlugo czekam. Usuwalem cache i cookies i nadal nic.

Gnysek, halp D:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Weźcie mu dajcie spokój... Gra jest spoko, mi się bardzo podoba. Grafika też. Ja bym dał 3+/5 (bo majstersztyk też to nie jest :P).

Nie tak źle. ;p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Prosze podac jak zrobic skok w GM 5.0

Czekam na szybką odpowiedź :red_bandana:

I powiedzcie ,że tej emotki dopiero teraz używam :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pokazuje mi sie to niewazne jak dlugo czekam. Usuwalem cache i cookies i nadal nic.

Gnysek, halp D:

Mam to samo...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że gnysek jakieś pół roku temu skasował moje pierwsze konto na GMClanie. :(

Z tego konta jest to:

DRAW:

draw_sprite_ext(sprite,-1,x,y,skala,skala,direction-90,c_white,1)

if(keyboard_check(ord('W'))){gotoy=y-128}
if(keyboard_check(ord('S'))){gotoy=y+128}
if(keyboard_check(ord('A'))){gotox=x-128}
if(keyboard_check(ord('D'))){gotox=x+128}
if(!keyboard_check(ord('D')))&&(!keyboard_check(ord('A'))){gotox=x}
if(!keyboard_check(ord('S')))&&(!keyboard_check(ord('W'))){gotoy=y}
mp_potential_step(gotox,gotoy,2,0)


if(keyboard_check_pressed(vk_numpad8))&&(keyboard_check_pressed(vk_numpad5){instance_create(x,y,O_CZAR_1a)}

 

Jak widać jest to sposób poruszania dla bohatera.

Problem pojawia się gdy chcę stworzyć obiekt "CZAR_1a". Instance się pojawia, ale niezanych mi powodów gdy postać w tym czasie idzie, zmienia tymczasowo się jej direction na 0

 

Czy klawisze numeruczne wpływają jakoś na Motion planning???

Fervi zwracał mi uwagę na błędy ortograficzne które dopiero teraz zauważyłem. :D

Tu znalazłem stary upload innego projektu... i muszę przyznać że dobry byłem!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając moje stare tematy:

Za klotnie w topicu mozna zarwac po warnie chlopaki, wiec spokój juz!..

 

Eee tam w końcu gadamy o przykładzie nie? ;)

Yoda

 

PsychiX, najwyższy czas wziąć słownik ortograficzny i trochę poczytać, bo błędy takie jak "spokuj" są po prostu straszne...

Jaklub

 

Mój pierwszy post w miarę normalny:

:boxed: nie wiem jak zrobić chodzenie po platformach tak aby postać się nie zapadała :P ani nie hacczyła.

 

Doradcie mi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
to mój pierwszy post więc witam wszystkich!

od ok. 2 miesięcy bawie sie GM'em. forum obserwuje od dawna a teraz jestem z wami.

 

zabrałem sie za 3D. ale nie wiem jak zrobić z kolizje z modelem. ;/ używałem opcji SZUKAJ.

prosze was o pomoc. pozdro

 

Pierwszy post I już 3D, jestem z siebie dumny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

najstarszego kwiatka już usunąłem kiedyśtamgdzieśtam, ale to się ostało

Ja to zrobię. Objekt, za którym ma krążyć ekran, musi być RAZ ustawiony na planszy. W edycji rooma, klikasz zakładkę "Views". Akceptujesz: "Enable to use of Views". Klikasz na jeden z ośmiu viewów. Checkujesz: "Visible when room starts", jeśli ma się wyświetlić natychmiast.

 

Twój view został uruchomiony w grze.

 

Opis opcji:

Left - Pozycja viewa pozioma na start - w planszy, nie na ekranie.

Top - To samo co wyżej, tyle że pionowo.

W - Rozmiar viewa poziomo.

H - Rozmiar viewa pionowo.

X - Pozycja viewa pozioma - na ekranie.

Y - Pozycja viewa pionowa - na ekranie.

HBor - Jeśli objekt wyjdzie o tyle pikseli od ekranu, ekran go zaczyna śledzić poziomo. NP: objekt śledziony ma rozmiar 32x32, to wpisuję 300.

VBor - To co powyżej, pionowo.

HSp - Szybkość śledzenia. Jeśli jest -1, ekran zawsze jest przy śledzonym bez względu na jego szybkość.

VSp - To co wyżej - pionowo.

Object to follow - Objekt śledziony.

 

To wszystko.

Jeśli już się nauczyłeś - trudno. :)

 

haha "checkujesz" "śledziony"

 

zarąbiście written

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Witam! Jestem tu nowy ale pracowałem nad jedną grą. Pierwszy raz zrobiłem gierkę. Jest trochę nie dopracowana, ale to jest moja pierwsza. Zwie się ona Fast Attack polega na łapaniu piłeczki. Może to nie hit tysiąclecia, ale jestem z tego dumny.

 

oto link: http://rapidshare.com/files/85753185/fa0.6.rar.html zapraszam do ściągania i do oceniania. I proszę pisać ewentualne bugi. Tylko proszę ze na ostro bo będzie mi smutno sad.gif . Sterowanie w grze jest w pliku read

 

lool :D, dobry motyw. Żal mi siebie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli włączy wam się ochrona antyfloodowa odczekajcie około 20 sekund i odświeżcie stronę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jestem bardzo chętny. Ponieważ jest późno nie chce mi się robi tych 16x16 i ich dołączac. Jutro je dołączę, ewentualnie pojutrze.:D

Nie wierzę, że mój 1 post dotyczy grafiki, przecież ja nie umiem rysować do dziś!

 

Następne 3 posty są lepsze ale jak temat każe tak robię.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Witam! Z góry mówię iż jestem początkujący w Delphi. Zrobiłem taki programik dla siebie, do którego wpisuje się współrzędne gdzie myszka ma kliknąć. Jak najbardziej klika ale chcę to wykorzystać w pewnej grze. I chodzi o to, że w grze symuluje kliknięcie tylko wtedy gdy uruchomię mój "twór" w Delphi przez Run(F9). Kiedy skompiluje go do *.exe (Project>Build Project1) symulowanie kliknięcia działa tylko np. na pulpicie a w grze już nie. To samo jest z symulowaniem liter klawiatury. Wydaje mi się, że to jest jakiś głupi bład, ale nie mogę go znaleźć, dlatego proszę o pomoc ;d. Uzywam Delphi 7 i mam windowsa viste.

Myszkę przesuwam funkcją SetCursorPos(x, y); <--To dziala

Symuluje wcisniecie myszki funkcja:

mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, x, y, 0, 0);

mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP, x, y, 0, 0);

Klawiatura:

keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, 0, 0);

keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, KEYEVENTF_KEYUP, 0);

keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, 0, 0);

keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, KEYEVENTF_KEYUP, 0);

 

Przepraszam, że napisałem to trochę dziwnie ale nie wiem jak to mam wytłumaczyć ;d

 

 

Z góry dziękuję za pomoc ;)

 

Nie tak źle :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nie złośćcie się jeżeli taki temat już był, po prostu nie wiedziałem co napisać w wyszukiwarce. Otóż problem dotyczy tego:

Mam już prawie skończoną wersję 1.0 gry w której chodzi o łapanie spadających przedmiotów za pomocą paletki, jednak nie wiem co włączyć żeby ów przedmioty generowały się same.

 

Pozdrawiam

Newfag as fuck

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
noo, ładne tło, zostaw takie tylko tak jak 2x wyżej: pixelartowe chmury.

 

ej, każdy był znawcą wszystkiego jak miał 10 lat :\

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lool :D, dobry motyw. Żal mi siebie.

 

CATCH THE CLOWN

pamiętam jak kiedyś gmclan był tym dosłownie zalewany :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Witam.

robie gre TD i mam problem. Mam ustawione, ze wiezyczka robi object strzal co 40 klatek. W objekcie strzal mam taki kod: if (distance_to_object(potwor2)<300)

{

move_towards_point (instance_nearest(x,y,potwor2).x,instance_nearest(x,y,potwor2).y, 100);

}

else

{instance_destroy();

}

I to działa

ale zrobilem drugiego potworka i nie umiem zrobic zeby strzelalo albo w jednego

albo w drugiego w zaleznosci od

odleglosci (ktory potwor blizej w tego strzela.)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Potrzebuje pomocy z alarmem w GM.

A więc zrobiłem że podczas kolizji jednego obiektu z obiektem innym zaczyna się odliczanie alarmu ( alarm[0]=30 ) no ale mam taki problem że gdy po kolizji tych objektów szybko stanie się kolizja następnych takich objektów zanim tamten alarm się skończył to ten drugi alarm nie zaczyna się odliczać.

Pomógł by mi chyba skrypt mówiący: "jeśli alarm 0 trwa..." (if (alarm0=właśnie jest odliczany)). Ale nie wiem czy jest taki if. MOże ktoś ma też inne pomysły jak sobie z tym poradzić.

:(

 

Pomóżcie człowiekowi w potrzebie!!

 

Zabawne, że doskonale pamiętam nad czym wtedy pracowałem, dokładnie pamiętam o co w tym bugu chodziło, jak mi ludzie pomagali, dlaczego ich pomoc nie skutkowała i co dokłądnie w rzeczywistości było tam źle.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
No to z niecierpliwoscia czekam na beta testy. Zapowiada sie ciekawie.

BTW Witam, to moj pierwszy post na tym forum. :D

 

beta testy Soulland Sybille :((((

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mam problem przy grze gdzie strzela sie armatą,chodzi mi oto zeby leciała 1 kula na 1,5 s a nie 10

łącze do gry nadole,strzał "ctrl"

 

 

 

 

 

 

gra

 

Gorzej niż myślałem :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jestem tatalnie początkujący i chciałbym na początek zrobic arkanoida ;D ale nie wiem jak zrobic, zeby objekt /bat/ po natknięciu sie na inny objekt /sciana/ sie zatrzymał ?

EDIT: ,a jak dac zeby po zdrzeniu objektów (jak ball walnie w stone ) to zeby jeden z nch rozwalił sie ?

 

8 lat temu. :sp_ike:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko ja jestem tak głupi, że wyświetla mi się tylko 5 ostatnich postów?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×