Skocz do zawartości

mechFox WIP


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: mechFox

 

Gatunek: platformówka

 

Opis: gracz przejmuje umysł i ciało pomarańczowego lisa w zielonym berecie, któremu towarzyszy żółta lisica i cztery zielone koty broń dzierżące. dwóch naszych czołowych podopiecznych ma niespotykaną zwykle u takich zwierząt cechę - metalowe kończyny! za ich pomocą można wykonywać różne ciekawe czynności... polecam najpierw obczaić tutoriala, nie bez powodu wrzuciłem tę opcję w menu nad stejdżem jeden.

koty nie są bezużyteczne - dzierżą broń i za pomocą pewnego klawisza, który najprawdopodobniej będzie u was mieć literę w kształcie przypominającym D, mogą jej użyć. wrogów można pacyfikować na dwa sposoby właśnie - kotami i lisami. jednak za pomocą kotów nie dostaniecie expa :(((( i nie zlevelapujecie haka :(((((

 

gra jest pisana w C++, docelowe platformy to Windows i Nintendo Wii (homebrew).

 

w wersji łerk in progres dostajecie wspomniane wyżej tutorial i stejdż 1.

 

speszyl fenks dla Phoenixa za tytuł

 

Download: http://www.gmclan.org/up444_4_mechfoxWIP.html

Rozmiar pliku: 7,68MB

 

Autorzy:

Programowanie:
Jaklub (użyto allegro5 i fmoda)

Fabuła:
Jaklub

Grafika:
Jaklub

Dźwięki:
Jaklub

Muzyka:
Jaklub pierdyknął soundfonta na midi bo placeholder (dokładniejsze dane na temat muzyki w załączonym pliku)

Screeny:

MECHFOXDEMO0.PNG

MECHFOXDEMO1.PNG

MECHFOXDEMO2.PNG

MECHFOXDEMO3.PNG

 

i jeszcze filmidło wam dam

o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danke, skapnąłem się w końcu. :P Co chwila się to zmienia - w menu zatwierdza się enterem, game over zatwierdza się enterem, ale ostrzeżenia pomija się A.. Ok, nevermind.

Instrukcje w tutku mogłyby być lepiej widoczne, jakimś kolorem można by to zaznaczyć.

Przy odbijaniu się od ścian strasznie się trzęsie widok. Wiesz, efekt trochę taki, jakby się odbijał trzy razy - ściana 1, ściana 2, znowu ściana 1.

Imo słabo widoczne są te kolce, na które nie można wchodzić.

Ekran startowy i menu też mogłyby mieć kolory. Chyba, że po prostu jeszcze nie zrobiłeś, to zwracam honor.

Mimo tego, że przez te kryptokolce zdechłem tysiąc-pięćset-sto-dziewięćset razy, to dalej grałem, a zwykle taka ilość dedów wkurza. Plus za to, że nie zraża. :)

 

Ogólnie dam 4/5 za obecny etap, bo co nieco mi się nie podobało, ale większość na plus. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za posty panowie, grać dalej i pisać :)

 

przyda mi się trochę opinii i motywacji

Danke, skapnąłem się w końcu. :P Co chwila się to zmienia - w menu zatwierdza się enterem, game over zatwierdza się enterem, ale ostrzeżenia pomija się A.. Ok, nevermind.

Instrukcje w tutku mogłyby być lepiej widoczne, jakimś kolorem można by to zaznaczyć.

Przy odbijaniu się od ścian strasznie się trzęsie widok. Wiesz, efekt trochę taki, jakby się odbijał trzy razy - ściana 1, ściana 2, znowu ściana 1.

Imo słabo widoczne są te kolce, na które nie można wchodzić.

Ekran startowy i menu też mogłyby mieć kolory. Chyba, że po prostu jeszcze nie zrobiłeś, to zwracam honor.

Mimo tego, że przez te kryptokolce zdechłem tysiąc-pięćset-sto-dziewięćset razy, to dalej grałem, a zwykle taka ilość dedów wkurza. Plus za to, że nie zraża. :)

 

Ogólnie dam 4/5 za obecny etap, bo co nieco mi się nie podobało, ale większość na plus. ;)

kurza twarz faktycznie, trza przerobić grę tak, aby i enter i a działały w tych miejscach.

co do trzesącej się kamery, problem występuje wtedy, gdy napierdzielasz w klawisz ile można. jeśli wciskasz es elegancko i rytmicznie, problemu nie ma. ale zobaczę, co jeszcze da się zrobić z kamerką.

no i te nieszczęsne kolce, przerobię im sprajta tak, aby były wyraźne. starałem się, aby to, co ma wpływ na gameplay, zawsze miało czarne kontury lub było wyróżniające się, ale najwyraźniej w tym przypadku to nie wystarczyło

DCF.jpg

Utknąłem.

:C

nie udało mi się odtworzyć tego buga, ale naprawię go, bo widzę, co mogło nawalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platformówka! I to dobra!

Ja jakoś wychowałem się na innych platformókach, tutaj czuć chyba te z segi genesis czy coś takiego ( sonici itp ).

Właśnie w takie sonicy nie byłem nigdy dobry, dla mnie wszystko dzieje się za szybko i gubię się w takich ogromnych planszach.

Co nie zmienia faktu, że odwaliłeś kawał dobrej roboty. Nie przeszedłem pierwszego etapu bo nie widziałem gdzie iść ;x.

Gra jest trudna, ale na to narzekać nie będę, bo TAKA MA BYĆ. Błędów żadnych nie znalazłem.

Do czego mogę się przyczepić? Może trochę więcej życia jednak? I jak wyżej - zrób coś z kolcami.

Stawiam ocenę 5/5 i to pierwszy raz jest to ocena wystawiona naprawdę ( sorry dyzmek ).

Powodzenia przy projekcie, tylko nie rób mi za dużej konkurencji! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Jak w to gram to czuje się jak staruch jakiś, tutoriala nawet nie uradzam, za szybko wszystko leci jak dla mnie :(

 

Jedno co mi się rzuciło w oczy, to że ciężko odróżnić podłoże/sufit/ścianę od tła czasem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kochałem sonica i byłem w niego świetny. (strata megadrive'a to było najgorsze co mnie spotkało w życiu, ale odzyskałem go jakiś czas temu - tzn zakupiłem na nowo, bez starych gier :( )

Ale ta gra mnie przerasta. Nie ogarniam co się dzieje, chociaż to może wina zepsutej płyty głównej. Nic nie widzę co się dzieje na ekranie, bo wszystko jest zakryte przez czerwone pasy. (bo jak ja mówię, że gra sonic-like jest za trudna TO JEST ZA TRUDNA :D)

 

[offtop]Sega w pewnym z leveli w sonicu 2 skopiowała (pewnie nieświadomie) motyw z Iron Butterfly - Real Fright, około 2:18. Przynajmniej takie mam wrażenie, nie pamiętam jak to dokładnie brzmiało, ani w którym levelu, bo dawno nie grałem (lol, że mam taką pamięć). Teraz się zorientowałem jak tego słuchałem. :D[/offtop]

 

Zaraz ogarnę WIP2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaklub, a może dodaj oba poziomy trudności. Nie zauważyłem jakichś specjalnych zmian, mniej potworków i te uzębione kule występują parami, a nie trójkami. Grę testowałem na normalnym komputerze - tym razem grało się o niebo lepiej niż wcześniej, ale nie wiem czy to zasługa zmian, czy komputera. (czy może i tego i tego) :(

 

Poza tym nawet lepiej aby można było wybrać poziom trudności. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaklub, a może dodaj oba poziomy trudności. Nie zauważyłem jakichś specjalnych zmian, mniej potworków i te uzębione kule występują parami, a nie trójkami. Grę testowałem na normalnym komputerze - tym razem grało się o niebo lepiej niż wcześniej, ale nie wiem czy to zasługa zmian, czy komputera. (czy może i tego i tego) :(

 

Poza tym nawet lepiej aby można było wybrać poziom trudności. ;)

możliwości bohatera pozostały nieruszone. zmienił się nieco rozkład mapy (bardziej wredne fragmenty zedytowane), obrażenia zadawane przez różne ustrojstwa i hp niektórych

 

a co do wyboru poziomu trudności, jeszcze zobaczycie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...