Skocz do zawartości

kolizje


Bosu

Rekomendowane odpowiedzi

Da się zrobić żeby przy zderzeniu obiektów wykrywało kolizje dopiero po "wniknięciu" w siebie obiektów na np. 1pix.

Np. mam kwadrat 32x32 to żeby wykrywało kolizje jak w kwadracie 31x31, żeby dawało 1pix z każdej strony "tolerancji".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może lepiej jak nie lubisz pisać: Utwórz sprita pomniejszonego o 1px w każdą stronę czy jak tam chcesz i użyj go jako maski dla danego obiektu -> Masz to jako pole wyboru poniżej wyboru obrazka. Nie pamiętam czy GM dysponuje jakimś systemem tworzenia nowych obrazków i transformacji ich, bo można by wtedy wykorzystać raczej niezbyt skomplikowany kod, aby każdy wybrany obiekt od razu miał tak utworzoną klasę.

 

@down: aaaa.... bo to tylko dla prostokątów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...