Skocz do zawartości

Noc


Maćko

Rekomendowane odpowiedzi

surface.

 

GML
create:

sur=surface_create(640,480)//czy ile tam masz :)

draw:

surface_set_target(sur)

draw_set_alpha(0.5)//tutaj ile chcesz

draw_rectangle(0,0,640,480)

draw_set_alpha(1)

draw_set_blend_mode(bm_subtract)

with(o_zrodlo_swiatla)

draw_circle(x-view_xview,y-view_yview,radius,0)//lepiej ze spritem kolka, bo bedzie grandiert

draw_set_blend_mode(bm_normal)

surface_reset_target()

draw_surface(sur,view_xview,view_yview)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...