Skocz do zawartości

[3D grafika] Problem z wyświetlaniem Background


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Pojawiły się 2 małe problemy:

 

1. Backgound, który jest na floor dziwnie się zachowuje:

 

beztytuuoln.png

 

Wszystkie grafiki to backgroundy umieszczone w GM (bez nieba, ono jest z pliku) w Draw'ie

 

Co zrobić aby ulica była tak samo dobrze widoczna jak panele na ziemi,

 

Co zrobić aby trawa była poprawnie wyświetlana.

 

 

 

 

2. Ten problem jest bardziej skomplikowany. Założenie:

 

back1 = ziemia

 

back2 = sciana1

 

back3 = sciana2

 

back4 = droga

 

back5 = panele

 

back6 = niebo

 

back7 = drzwi

 

Problem dotyczy tego, że nie wyświetla mi w ogóle drzwi (co widać na obrazku, nie ma tego obiektu), a back2 jest cały czas wyświetlany, nawet kiedy dam mu do wyświetlenia back3. Odrazu mówię: bawiłem się w ustawianie depth (teraz są ujemne), a kod wygląda tak (w draw)

 

GML
d3d_draw_block(x,y,450,x+32,y+6,600,background_get_texture(build_cegla),1,1);

 

 

 

 

Teraz nie wiem czy ja coś źle robię, czy gm ma jakieś limity co do wyświetlania grafik (bo jak usune cegle i dam drzwi to je widać... lol);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...