Skocz do zawartości
gnysek

GameMaker:Studio - dyskusja

Rekomendowane odpowiedzi

Ten cache przy zapisie to rewelacja, projekt zapisywał mi się ok. 5 sekund, a teraz zapisuję się w momencie kliknięcia :) w niecałą sekundę. 1000 zapisów i ponad godzina życia więcej :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ja tylko czekam na polskie fonty i Almora będzie na Studiu śmigać, bo mogę wszystkie grafiki wrzucić do GMa teraz, nie muszę już nic kombinować. Ani tych śmiesznych szyfrowanych plików do map, bo mogę sobie generować plik gml na dysku z gotowym skryptem, a nie jakieś śmieszne bity jeden za drugim.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze widzę? "data.win" ten plik trzyma w sobie wszystko? po instalacji gry. Zatem exe ma 2MB i można update'y robić :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem, ale jeśli runner jest osobno, a zasoby w drugim pliku, to faktycznie, update'y idą lżej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytanie: Studio ma obsługę multi-touch?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie ma, nie wiem czy o to chodzi, ale np. jak lewym kciukiem steruje się analogiem i prawym uderzając w kółko atakuje, to działa. Natomiast jak próbuję nacisnąć w tym samym momencie dwa przyciski, to nie działa.

Tak samo nie działają wibracje :(

 

Chociaż sam nie wiem, bo gnysek coś tu prezentował kiedyś:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ma.

 

device_mouse_check_button(palec, przycisk myszy) (w sumie tylko lewy działa jako place...) i pozostałe funkcje - reference > user interaction > device input - w manualu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to mb_right działać powinien jako dwuklik. Trzeba sprawdzić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przy porcie na Androida da się ładować zasoby z zewnątrz? I jak jest z GEXami?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w weekend będę robić testy z zapisywaniem plików, stanu gry, zabezpieczeniami etc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Adam - nie, a z gexami jest tak, ze nie ma już gexów. Są rozszerzenia, ale DLLki nie działają na androidzie, to jest oczywiste. Kiedyś będzie sobie mozna pisac DLLki pod andka i iOS, ale to w jednym z przyszłych update'ów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem prostą grę w Gm Studio pod html5 otrzymałem plik index.html,index.js i obrazek index_texture_0.png ze wszystkimi sprajtami ogólnie działa ale tylko offline jak zrobić żeby umieścić tę grę na serwerze i aby działała ??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wrzucić wszystko na serwer do jakiegoś katalogu i podawać w adresie ścieżkę do tego katalogu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem tak: wrzuciłem ten javascript na serwer i w index.html podałem adres do tego pliku ale co z obrazkami?? w index.html nie ma do nich adresu ;/

chyba że są do nich ścieżki w javascript ale tam jest 935 linijek długiego kodu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nope. Musisz wrzucić ten sam plik index.html i obrazki w tej samej relacji, jak na dysku się wygenerowało (index.html + podfoldery).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Głupie pytanie: Studio ma obsługę multi-touch?

Co-op na iPada? :thumbsup:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Co-op na iPada? :thumbsup:

 

Si :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Si :).

 

ArcMagi na Tablety na 2 graczy :wub:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja chyba dostaję erekcji myśląc o tych grach...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Adam - nie, a z gexami jest tak, ze nie ma już gexów. Są rozszerzenia, ale DLLki nie działają na androidzie, to jest oczywiste. Kiedyś będzie sobie mozna pisac DLLki pod andka i iOS, ale to w jednym z przyszłych update'ów.

Czyli trzeba czekać aż będą przepisane lub dawać własne rozwiązania. A jak z multi przez Bluetooth/WiFi ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Obecnie nie ma. Tyle mogę powiedzieć ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze ten temat sie nadaje bo to apropo androidów, tyle ze w drugą stronę - Idzie emulować GM'a(ktoregokolwiek) na androidzie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mysle ze ten temat sie nadaje bo to apropo androidów, tyle ze w drugą stronę - Idzie emulować GM'a(ktoregokolwiek) na androidzie?
Dobrze rozumiem? Odpalić na Androidzie IDE GameMakera?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak, ewentualnie jakiś program emulujący windowsa na tyle dobrze aby przez niego odpalić GM'a.

Słabo się znam na tym.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tak, ewentualnie jakiś program emulujący windowsa na tyle dobrze aby przez niego odpalić GM'a.

Słabo się znam na tym.

 

98 spokojnie by pociągnęło. Moja Nokia N95-8GB ładnie sobie radziła z 98.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

GM nie dziala na 98... i sporo innych rzeczy których GM by wymagał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mówiliście że GmStudio Beta się zablokuje po uruchomieniu, a mi śmiga że aż miło :>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×