Skocz do zawartości

Smoth Lighning


Rekomendowane odpowiedzi

To jak wygląda cieniowanie zależy od ustawienia wektora normalnego wierzchołków każdego trójkąta.

GML
d3d_vertex_normal(x,y,z,nx,ny,nz) Add vertex (x,y,z) to the primitive, with normal vector (nx,ny,nz).

Niestety nie mam zbytniej wiedzy na ten temat więc nie wiem jak mają one być ustawione. Edytory do grafiki 3D takie jak np Blender mają opcję wygładzania modeli, taka opcja właśnie wygładza te wektory i po zimportowaniu modelu do GMa cień na nim jest płynny. No ale ty będziesz musiał pobawić się w to ręcznie niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...