Skocz do zawartości

'Wskaźnik' do sprite


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

Wczytuję sprite: Przykładowo (w kodzie):

s_sprite = add_sprite(...);

 

Mamy dalej coś takiego:

x = "s_sprite";

 

I chcę zrobić coś takiego:

draw_sprite(domysl_sie(x), 0, 0, 0);

 

Gdzie funkcja domysl_sie() zwraca mi adres do sprite na podstawie treści stringa. ; )

 

Dobre, co? Jakiś pomysł? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie. Już wpadłem na rozwiązanie. ; )

(kawałek kodu z gry (wczytywanie nazw sprite z pliku, np. 'nazwa', i po przerobieniu 's_nazwa' z adresowaniem))

static[static_max, 0] = file_text_read_string(plik); file_text_readln(plik);

execute_string('static[static_max, 0] = s_' + string(static[static_max, 0]));

..od tego momentu odwołanie do static[i, 0] zwraca sprita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...