Skocz do zawartości

Battle City 2011


hudy0070

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Battle City 2011

SYGNATURA.png

Gatunek: Shooter

 

Opis: Z mojej strony jest to remake znanej gry na pegazusa, przeniesiony w czasie do obecnego wieku. Głównym aspektem gry będzie oczywiście wyżynanie maszyn przeciwnika. Zrobię co w mojej mocy aby ta część była jak najefektowniejsza. Na drugim planie znajduje się fabuła, która może nie będzie jakaś wygórowana ale zawsze... Oczywiście fabułę będziemy mogli poznawać podczas przechodzenia kampanii. Tymczasowo nie mam nawet zarysu historii więc wszelkie pomoce mile widziane. Kolejnym aspektem gry będzie możliwość grania z botami i/lub znajomymi poprzez internet ( do czego jeszcze daleko ) w różnorakich trybach znanych m.in. z soldata. Dla chętnych w moim uploaderze znajduje się bardzo wczesna wersja gry. Można sprawdzić co i jak. Byłbym wdzięczny gdybyście głosili w tym wątku jakieś pomysły dotyczące rozgrywki jak i fabuły :). Z racji tego, że jestem w klasie maturalnej wszelkie modernizacje projektu mogą pojawiać się dość rzadko. Na koniec pytanie, może jest ktoś zainteresowany współpracą w związku z tym projektem? Pisać PM.

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Hudy

Fabuła:
brak

Grafika:
szpaq99,Hudy

Muzyka:
brak

Screeny:

screeny zostały zrobione na wersji aktualnej nie tej z uploadera

Edytor Map

Menu główne

Big Boom

 

Download:

Wersja alpha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cienie prawdopodobnie będą. Co do grafiki podłoża... Myślę czy nie byłoby dobrym pomysłem tworzyć osobny plik graficzny, który własnie byłby tym podłożem. Innymi słowy wraz z mapą wczytywany byłby plik będący grafiką podłoża. Takie podłoże możnaby edytować w każdym programie, który takową edycję by umożliwiał (np. gimp, paint ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech się jeszcze użytkownicy wypowiedzą, czy to dla nich nie jest wszystko za wolne, jak dla mnie czołg powinien szybciej jeździć i skręcać, i krócej czekać na strzał, I powinien być pasek, który pokazuje ile jeszcze pozostało czasu na załadowanie amunicji, Myślę, że na tej grze powinieneś się wzorować, co do grywalności:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aktualnej wersji jest coś a'la reload bar, jest nawet na screenie tym ostatnim w postaci czerwonych punktów wokół czołgu. Współczynniki takie jak sybkość strzelania, obracania się czy jeżdżenia będą stale poprawiane tak, aby czołgi były między sobą zbalansowane, ale przede wszystkim gracz po zniszczeniu jednostek wroga będzie mógł wnieść jakąś statystykę na wyższy poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie, co będzie wyróżniało tę pozycję od dziesiątek innych klonów i remejków starych "czołgów", bo grać setny raz w tę samą grę ze zmienioną grafiką niezbyt mi się uśmiecha.

 

Co do muzyki, po kolesiu z piorunkiem z acedece w avku spodziewałem się czegoś lepszego : (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, że to tylko tak orientacyjnie bo nie wszystkim podoba się overdive-owe brzmienie gitary ;( nagrałem to na raz bez żadnej edycji i konkretnego pomysłu tylko myśląc o nastawieniu do tej gry czyli - cięższe brzmienie, dość wolne i proste -bo nie pasował by mi tu np taping. To jak taki wstępny ,,plan" gdy się chce coś narysować - nie jest to wtedy nawet szkic.. nie było sensu nagrać czegoś na co poświęcił bym choć pół godziny gdyby autor powiedział mi np. ,że nie chce gitary (mam teraz naprawdę mało wolnego czasu i takie 30 min w ciągu tygodnia to by było sporo a nagranie czegoś sensownego zajęło by dużo więcej.

 

E: pięćdziesiąty post.. nieźle jak na ponad 3 lata tutaj.. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie, co będzie wyróżniało tę pozycję od dziesiątek innych klonów i remejków starych "czołgów", bo grać setny raz w tę samą grę ze zmienioną grafiką niezbyt mi się uśmiecha.

koleś, ty w ogóle grałeś w tego "klona"? bo ja poza nazwą, czołgami i częściami otoczenia nie widzę żadnego związku pomiędzy tytułami. i jeśli ktoś mi powie, że to niby cała gra, rzucę w niego jajem. gameplay zupełnie inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też dochodzę do takiej konkluzji, iż do pegazusowych czołgów będzie pasowała nazwa i/lub orzełek... Poczekamy zobaczymy... Nazwę można zmienić w razie czego, ewentualnie zrzec się tego iż jest to jakikolwiek remake...

AlanW wydaje mi się, że coś w ten deseń byłoby całkiem dobrym wyborem. Może coś bardziej melancholijnego ale ten deseń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, że to tylko tak orientacyjnie bo nie wszystkim podoba się overdive-owe brzmienie gitary ;( nagrałem to na raz bez żadnej edycji i konkretnego pomysłu tylko myśląc o nastawieniu do tej gry czyli - cięższe brzmienie, dość wolne i proste -bo nie pasował by mi tu np taping. To jak taki wstępny ,,plan" gdy się chce coś narysować - nie jest to wtedy nawet szkic.. nie było sensu nagrać czegoś na co poświęcił bym choć pół godziny gdyby autor powiedział mi np. ,że nie chce gitary (mam teraz naprawdę mało wolnego czasu i takie 30 min w ciągu tygodnia to by było sporo a nagranie czegoś sensownego zajęło by dużo więcej.

Właśnie o tym "wstępnym planie" mówiłem. Po prostu nie podoba mi się melodia, riffy, a całość jest niespójna - nastawienie, że "perkusja i podkład to naprawi/zmieni/zamaskuje" jest najgorszym stanowiskiem, jakie może zająć muzyk.

 

koleś, ty w ogóle grałeś w tego "klona"? bo ja poza nazwą, czołgami i częściami otoczenia nie widzę żadnego związku pomiędzy tytułami.

Napisał, że to "remake znanej gry z pegazusa". Jak ktoś napisze, że robi TDSa to zapytałbym, czym jego TDS będzie się wyróżniał od setek innych TDSów, czym przykuje gracza na dłużej (jeżeli nie jest to wspomniane w opisie). Kumasz analogię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał, że to "remake znanej gry z pegazusa". Jak ktoś napisze, że robi TDSa to zapytałbym, czym jego TDS będzie się wyróżniał od setek innych TDSów, czym przykuje gracza na dłużej (jeżeli nie jest to wspomniane w opisie). Kumasz analogię?

kumam, lecz tu naprawdę wystarczy nawet zerknięcie na screena by stwierdzić, że starego dobrego battle city lub jego jeszcze lepszego sequela tank force to nie przypomina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Explosivo pozostając przy porównywaniu do rysunków - ty nadal patrzysz na to jak na szkic.. to miało przedstawić tylko pewną ,,myśl", a co do perkusji napisałem tylko, że jest możliwość jej dodania jeżeli komuś nie odpowiadają same gitary ja bym jednak został przy jednym instrumencie bo to w pewnym sensie wg. mnie nawiązuje do ,,prostoty" udźwiękowienia gier z tamtych lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumam, lecz tu naprawdę wystarczy nawet zerknięcie na screena by stwierdzić, że starego dobrego battle city lub jego jeszcze lepszego sequela tank force to nie przypomina.

Jakie tu widzisz odstępstwa, oprócz beczek i tego że czołg obraca się swobodnie, zamiast w czterech kierunkach?

 

(i mówię o mechanice gry, więc nie wyskakuj mi tu z wyborem czołgu i inne hujemuje dzikie węże)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie tu widzisz odstępstwa, oprócz beczek i tego że czołg obraca się swobodnie, zamiast w czterech kierunkach?

poruszanie się obecne w demie to bardzo radykalna zmiana od Battle City, to samo również można powiedzieć o systemie niszczenia terenu. na Famicomie wszystko było "klockowate" - czołg, przemieszczając się po osi X, musiał mieć pozycję na osi Y podzielną przez 8. mógł poruszać się w 4 kierunkach, wciśnięcie d-pada oznaczało natychmiastowy odwrót w daną stronę i rozpoczęcie jazdy. dziury w cegłach również były ograniczone - każdy segment 8x8 cegły mógł być w 5 stanach (cała, połówka na górze/dole/po lewej/prawej). co mamy w grze Hudego? czołg, który musi skręcać przed jazdą w innym kierunku, okrągłe dziury w murach, brak kratki mającej znaczący wpływ na przebieg rozgrywki. może wydawać się błahostką, ale to niemal całkowicie zmienia gameplay.

 

i to wszystko można zobaczyć na 3 screenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kratka była ważnym elementem zarówno Battle City, jak i jego prequela Tank Battalion i sequela Tank Force. w każdej części mieliśmy kwadratowe czołgi, orła i niszczenie cegieł.

 

myślę, że wszystko będzie w porządku jeśli nazwa zostanie zmieniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...