Skocz do zawartości

Przygody Pana Pietruszki


Arekadiusz

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Przygody Pana Pietruszki

 

Gatunek: Przygodowa/Platformowa

 

Opis: Pierwsze demo mojej nowej gry nad którą intensywnie pracuję od ponad dwóch miesięcy. Pomysł na nazwę pochodzi od mojego brata. Sterujemy Panem Pietruszką, który musi przejść wszystkie planszę. Narazie proszę tylko o ocenę grania. Grafika w grze już raczej taka pozostanie, chyba że ktoś ma pomysł na jakieś zmiany. Oceny wyboru plansz i menu(powstaje) narazie możecie sobie odpuścić bo narazie mało mnie one interesują. Muzyki narazie brak. W kolejnym demie już powinna być. No więc proszę o opinie, sugestie, propozycje zmian i raportowanie błędów.

Sterowanie: strzałki - chodzenie, spacja - skakanie, CTRL - strzał, myszka - wybór planszy

 

Download: Aktualna wersja - 0.4

Rozmiar pliku: 1,28 MB

 

Autorzy:

Fabuła: Arekadiusz(w trakcie pisania)

Programowanie: Arekadiusz

Grafika: Arekadiusz

Muzyka: NARAZIE brak

 

Lista planowanych zmian w wersjach demo:

V 0.6 - ok. 10 lipca

-dodanie muzyki

-dodanie menu

-dodanie fabuły

-utworzenie wprowadzenia do gry

-napisanie instrukcji

-przesiadka z pliku ini na inne pliku

-animacje i zmiana grafik postaci

-poprawa zgłoszonych błędów

 

V 0.7

-dorobienie kolejnych 10 plansz

 

V 0.8

-uruchomienie edytora plansz

 

V 0.9

-zakańczanie gry

-ostateczne testy

 

Screeny:

Screen

Screen

Screen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że pietruszki są białe ;D

Postać się przycina przy podłożu: o tak. Skorzystaj z maski. Dorób animacje.

 

To pomysł mojego brata ;)

Właśnie nie wiem czy zostawić to przytrzymywanie celowo, czy lepiej naprawić. Jak uważasz? Animacje mam w planie.

A co z oceną gry? Podoba się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale łoczojebna grafika :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach