Skocz do zawartości
Kapkap

Bledne grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam taki oto problem:

 

newbitmapimage5b.png

 

Uploaded with ImageShack.us

1.Miecz przesowa sie podczas ruchu bohatera.

Przepraszam problem juz rozwiazalem. Byl "instance_create" zamiast "x=".

 

2.Czapka sama spada z glowy.

Czapka w kolizji z bohaterem ma:

GML
x=hero.x;

y=hero.y;

Czy to przez ustalanie vspeed podczas skoku?

 

3. Deformacja grafiki po skoku i ladowaniu.

Macie jakis pomysl :3?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

2. Ja bym dał w STEP czapki:

x/y=hero.x/y+jakaś wartość

 

Gdy hero spada w dół, to czapka nie musi mieć z nim kolizji i wszystko się krzaczy.

 

3. Jeżeli masz grafikę w jpg, to zamień ją na gif.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Wam.

Wreszcie bede mogl wzucic skakani w pelni do gry. Niedlugo puszcze screeny tej produkcji :P.

 

 

 

EDIT:

Sory ale teraz owszem czapka trzyma sie bohatera jednak porusza sie jak miecz <patrz zdj.1>.

Im szybciej bohater spada tym czapka jest dalej. Dlaczego? Vspeed...gravity?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

w draw czapki

 

draw_sprite(sprite_index,-1,gracz.x,gracz.y)

 

Właśnie zawsze miałem problem, i okazało się, że draw jakoś szybciej reaguje, a step nie nadążą ;d

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×