Skocz do zawartości
Mr.Protek

Łowcy Wampirów: Lord Diakan

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim zacząłem tworzyć Pogromcy Potworów miałem pewien pomysł na inną grę którą tworzyłem przez pół roku w Pascalu, gry jednak nigdy nie ukończyłem (Gdyż uznałem że bez sensu tworzyć kolejną grę pod DOS). Założenia tamtej gry były proste, mało fabuły, miasto z kupcami, krypty i różnorodny automatycznie generowany ekwipunek zmieniający wygląd i parametry postaci (typowy diablo podobny twór tyle że na płaszczyźnie 2D). Ostatnio naszła mnie ochota na to aby w końcu stworzyć grę takiego typu, jednak bogatszy o doświadczenia z poprzedniej produkcji nie chce jej robić samemu, z kodem sobie poradzę ale gorzej z grafiką. Mam już rozpisany projekt (na kartkach w zeszycie) i wiem co chcę osiągnąć (dokładniejsze informację podaje przez GG jakby co). Co do grafiki to chciałbym żeby gra wyglądała lepiej, bardziej mrocznie i krwawo w porównaniu do jej starszej nieskończonej wersji (zrzuty poniżej), jeżeli ktoś chętny do pomocy niech się odzywa na GG pozdrawiam :)

 

cotoel8.jpg

cotokz4.jpg

coto2ri0.jpg

 

Grę zacznę tworzyć gdy znajdę kogoś do pomocy :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

dziwnie mocno przypomina pierwsze czesci heroesow

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Możesz na mnie liczyć, o ile nie wymagasz pixel artu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To nie przypomina nawet pierwszej części heroes'ów, niestety. :(

 

Jedynie co to zazdroszczę tych konturów. Zawsze mam problem przy ludziach, aby konturami przypominało człowieka. :thumbsup:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Panie, trochę parszywie wygląda ta twoja gra na tych zrzutach. Mam zatem nadzieję, że znajdziesz jakiego grafologa, wkońcu wiesz co chcesz osiągnąć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No wygląda beznadziejnie, szczególnie to, że okno eq zajmuje więcej niż sama gra.

Co do pomysłu na grę to bardzo przypomina PP i nie zapowiada się ciekawie, radziłbym zmianę konceptu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

może najlepiej się nie reprezentuje, ale na pałę z pewnością nie zasługuje, panowie.

 

wyrównałem piątką.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy umiecie CZYTAĆ? Nawet jeden sprite z tych screenów nie będzie wykorzystany w nowej grze, to są screeny ze starej gry którą tworzyłem koło 2004 roku, chodziło mi tylko że mechanika będzie podobna no i tytuł gry.

 

No wygląda beznadziejnie, szczególnie to, że okno eq zajmuje więcej niż sama gra.

Co do pomysłu na grę to bardzo przypomina PP i nie zapowiada się ciekawie, radziłbym zmianę konceptu.

Zróbmy test, po uruchomieniu Diablo wybierz zakładkę ekwipunku i powiedz mi ile miejsca zajmuję na ekranie? Gdzie tu niby podobieństwa do PP? Walka odbywa się tu w czasie rzeczywistym (a nie turowym), w przeciwieństwie do PP jest tutaj prawdziwy ekwipunek postaci, całkowicie inne parametry i system walki, niema mapy top-down, jedynie ten stary GUI przypomina ten z PP. Zresztą człowieku tobie się nigdy nic nie podoba więc już nawet nie zwracam na ciebie uwagi. Uwierz mi że mam gdzieś twoje opinie o grafice i nawet jeżeli grafika w mojej kolejnej grze będzie niezła na tyle by się mogła tobie podobać to i tak będę miał gdzieś twoją opinie. Robię to co robię z pasji, dla rozrywki i nie musi to być perfekcyjne, widzę twoje komentarze na warsztacie to tylko stękasz nad różnymi projektami krytykując ich grafikę, fajnie że masz takie zdolności jakich inni nie mają, ale ja przynajmniej umiem docenić pracę innych nawet jak nie jest na profesjonalnym poziomie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wiecie..widząc poprzednią grę tego pana to raczej wiadomo że grafika nie będzie taka..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zrób całą trylogię Łowców :thumbsup:

Powodzenia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Zróbmy test, po uruchomieniu Diablo wybierz zakładkę ekwipunku i powiedz mi ile miejsca zajmuję na ekranie? Gdzie tu niby podobieństwa do PP? Walka odbywa się tu w czasie rzeczywistym (a nie turowym), w przeciwieństwie do PP jest tutaj prawdziwy ekwipunek postaci, całkowicie inne parametry i system walki, niema mapy top-down, jedynie ten stary GUI przypomina ten z PP. Zresztą człowieku tobie się nigdy nic nie podoba więc już nawet nie zwracam na ciebie uwagi. Uwierz mi że mam gdzieś twoje opinie o grafice i nawet jeżeli grafika w mojej kolejnej grze będzie niezła na tyle by się mogła tobie podobać to i tak będę miał gdzieś twoją opinie. Robię to co robię z pasji, dla rozrywki i nie musi to być perfekcyjne, widzę twoje komentarze na warsztacie to tylko stękasz nad różnymi projektami krytykując ich grafikę, fajnie że masz takie zdolności jakich inni nie mają, ale ja przynajmniej umiem docenić pracę innych nawet jak nie jest na profesjonalnym poziomie.

54214676.jpg

 

Nie mam Diablo, to, że w innych grach są słabe rozwiązania, nie znaczy, że trzeba je kopiowac. Nie wiem, ale dla mnie ta gra się od razu kojarzy z PP, są dziesiątki gatunków gier, a ty wybrałeś bardzo podobny w założeniu - skupienie na walce, fantasy setting, sterowanie myszką, itp. Co do grafiki to i tak będzie do zmiany to akurat nie ma znaczenia.

Ciekawe z tym warsztatem, bo ja nie widzę, jeśli się coś takiego zdarzyło to na pewno nie w takiej ilości jak sugerujesz, jak ktoś wkleja screena z grafiką typu minuta w paincie to nie będę pisał, że "świetna grafika" i "doceniał pracę innych" jeśli się nie starają. ;)

Nie wiem o jakich znowuż zdolnościach mówisz, bo ja akurat nie umiem ładnej grafiki robic, ale jak już coś robię to się staram i poświęcam na to czas.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nie mam Diablo, to, że w innych grach są słabe rozwiązania, nie znaczy, że trzeba je kopiowac. Nie wiem, ale dla mnie ta gra się od razu kojarzy z PP, są dziesiątki gatunków gier, a ty wybrałeś bardzo podobny w założeniu - skupienie na walce, fantasy setting, sterowanie myszką, itp. Co do grafiki to i tak będzie do zmiany to akurat nie ma znaczenia.

Po pierwsze chyba nie widziałeś tego rozwiązania w działaniu, normalnie masz cały ekran widoczny ale ponieważ gra dzieje się w czasie rzeczywistym a jest to multiplayer tak więc nie możesz jej zastopować dlatego nawet przeglądając ekwipunek musisz mieć podgląd (chociaż niewielki) tego co się dzieje blisko twojej postaci (Oczywiście można by było zastosować przezroczystość albo mini ekwipunki takie jak w grach mmorpg, ale to zepsuło by tylko klimat). Po drugie po prostu lubię gry tego typu, co tu więcej ukrywać, ponieważ tworzę coś głównie dla własnej przyjemności więc nie myślę o tym żeby się gra podobała każdemu kto na nią trafi a o tym by podobała się mnie, a jak się potem okazuję że oprócz mnie jeszcze komuś się podoba to nawet jeszcze lepiej ;)

 

Nie żebym się tłumaczył ale pisząc poprzedni post byłem świeżo po wizycie u dentysty, a ząb mnie bolał na tyle że musiałem się na kimś wyżyć, cieszę się że byłeś pod ręką, nareszcie na coś się przydałeś ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, ty się jeszcze na nic nie przydałeś ale może i tego się kiedyś doczekamy ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie, co to jest PP? Jestem już stary, zramolały i skleroza męczy...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tzn poprzednia bardzo niedoceniona gra tego pana.

Oby ta spotkała się z większym zainteresowaniem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×