Skocz do zawartości

Ravenscar


Toxotes

Rekomendowane odpowiedzi

Z POWODU ZŁOŚLIWOŚCI RZECZY MARTWYCH (I WŁASNEGO NIEDOPATRZENIA) NIESTETY PROJEKT WSTRZYMANY DO ODWOŁANIA :crying:

ale za to jest: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=26668

 

Tytuł: Ravenscar (tytuł bardzo roboczy :) )

 

Gatunek: przygodówka (widok z pierwszej osoby a'la gry typu HiddenObject)

 

Opis: W skrócie - przygody młodej bohaterki w dziwnej i tajemniczej posiadłości (opis może nie jest oryginalny ale jest cały czas poprawiany i postaram się żeby było ciekawie). Moja pierwsza produkcja i w sumie pierwsza poważniejsza przygoda z GameMakerem (dlatego też taki rodzaj gry :) ). Gra będzie free i jest robiona przeze mnie w wolnym czasie. Jestem grafikiem i łatwiej mi przychodzi robienie grafik niż pisanie programu, dlatego teraz powoli staram się, aby wszystko działało tak jak sobie wymyśliłem :) Na razie chciałbym pokazać parę plansz i bohaterkę. Wkrótce chcę mieć gotowe krótkie demko a planowo chciałbym ją skończyć w lipcu.

 

Autorzy:

Całość oprócz muzyki:
Toxotes

Screeny: umieszczam mniejsze, docelowo gra ma chodzić w rozdz. 1024x768

 

plansza tytułowa (tu będzie tytuł gry i menu)

3466n9k.png

 

plansze

2e3zlz9.png

 

250v8k8.png

 

2my4c5.png

 

23js9zn.png

 

bohaterka

2qjxbpv.png

 

2f0ezcj.png

 

2ighvrr.png

 

2ng4j6b.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie coś, a COŚ!

Chcę, chcę, chcę, chcę, chcę tę grę,

chcę takiego grafika.

Zagram na pewno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za ciepłe przyjęcie! Wcześniej tego nie napisałem, ale gra jest częścią praktyczną mojej pracy dyplomowej, więc gra będzie na pewno skończona :)

W miarę postępów będę umieszczał stosowne informacje.

alwin, tak to moja galeria, i tak, już dostałem :)

m@rcixxx a proszę Cię bardzo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności