Skocz do zawartości
Uzjel

Warfog 2 - OxGames

Rekomendowane odpowiedzi


Gra roku 2011:
wf2logo.png

 


Tym razem OxGames serwuje troszkę mniejszą względem Turrisa grę. Warfog 2 jest grą zręcznościową, kontynuacją Warfoga, który miał potencjał jednak nie został do końca wykorzystany. Główny koncept gry narodził się w głowie Wojzaxa i to on ukształtował to jak gra ma wyglądać.

WF_s1.png

W grze wcielamy się w dowódcę jedynego helikoptera armii. Musimy sprostać znacznie liczniejszym, lepiej wyszkolonym i bardziej zaawansowanym technicznie wrogom, którzy chcą podbić kraj aby mieć dostęp do złóż ropy które się w nim znajdują.

WF_s2.png

Pod czas bitwy pilot helikoptera nie tylko będzie musiał unikać ostrzału rakiet i dział przeciwlotniczych, ale również pilnować stanu paliwa w baku oraz wykonywać zadania poboczne za które dostaje się punkty do rozdania dla atrybutów. Atrybutów jest aż 13, ustalają one np. prędkość helikoptera, pojemność baku czy celność. Każdy atrybut można rozwinąć do 10 poziomu.

WF_s4.png

Gra jest przewidziana na około godzinę zabawy, ale nie wykluczone, że w przyszłości zostanie rozszerzona o dodatkowe tryby.

Programowanie: Uzjel
Grafika: Wojzax
Muzyka: Yasq

 

 

 

 

 



Pobierz

Raportować błędy proszę :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Teksty w grze są właśnie tłumaczone na angielski.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jak mnie zestrzelili to wpadłem pod mape i mogę tam latać

śmieszne zachowanie AI, piechota w ogóle nie strzela.

Poziom trudności wbija w fotel i powoduje, że odechciewa się grać. ( never mind, już rozkminiłem, o co chodzi)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciężka ta gra ale wciąga.

E:Szkody powinny być zamienione na stan czy coś takiego, albo powinny rosnąć w miarę trafień, bo to taki absurd, obrywasz a masz mniej szkód.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam zero żyć, wpadam do wody i nic, gra toczy się dalej... , a powinno chyba wywalić komunikat "Przegrana" , tak?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

phoenix już napisał o wodzie, bug zanotowany

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

GML
___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object obj_control:

 

In script quest_control:

Error in code at line 126:

if instance_number(obj_ppl) <= 0 && quest[4,10] = false && (instance_exists(obj_chata1) or

instance_exists(obj_chata2)) then {instance_create(obj_chata2.x+700,-48,obj_k_bombowiec); quest[4,10] = true}

at position 155: Unknown variable x

 

edit: kolejny

GML
___________________________________________

ERROR in

action number 2

of Collision Event with object obj_l_heli_bullet

for object obj_k_basic_unit:

 

Error in code at line 2:

obj_player.player_exp += 1

^

at position 2: Unknown variable player_exp

Edit2:

Ok po około 15 razie udało mi się w końcu przejść tą grę. Bardzo fajnie mi się grało, na początku jest trudno wszystko ogarnąć.

Nie potrafiłem zrzucić ani razu zaopatrzenia, niby się to robi spacją ale próbowałem wiele razy i nic nie dawała ani na początku gry ani na końcu. Głupio wygląda jak helikopter zrzuca ulepszonego czołga a widać że niesie zwykłego. Ta bazooka piechoty przeciwnika nie jest najlepsza, gościu może strzelić w taki sposób że obrócony jest przeciwnie do mnie, pocisk poleci jakiś czas prawidłowo do przodu a potem natychmiastowo zawraca do mnie ( robi natychmiastowy zwrot o 180* ).

 

Gra na góra godzinkę ale jest jak najbardziej w porządku.

4/5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

We wtorek, czy środę wyjdzie aktualizacja naprawiająca tego questa i tą wodę. Może jeszcze Wojzax coś dorobi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie potrafię nawet tego błędu odtworzyć.

Te questy mogły by nie być aż tak mocno oskryptowane. Za każdym razem robię wszystko tak samo bo questy wyskakują w tych samych chwilach w takiej samej kolejności, nawet przeciwnicy pojawiają się w takiej samej kolejności ( 3 śmigłowce z piechotą po niej śmigłowiec z czołgiem i tak w kółko) , wystarczy z czaić dobry build na staty i wygrana za każdym razem.

Zbyt ta gra stała się przewidująca jak się zagrało w nią pare razy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z 5 razy z rzędu, jak pojawia się pierwszy quest:

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object obj_control:

 

In script quest_control:

Error in code at line 126:

if instance_number(obj_ppl) <= 0 && quest[4,10] = false && (instance_exists(obj_chata1) or instance_exists(obj_chata2)) then {instance_create(obj_chata2.x+700,-48,obj_k_bombowiec); quest[4,10] = true}

^

at position 155: Unknown variable x

Zróbcie z tym coś bo chcę pograć a ni uja nie mogę ominąć tego bugu, co bym nie robił to w momencie wyskoczenia tego 3 questu wyskakuje to coś i nie da się tego zignorować ani nic ;[

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Z 5 razy z rzędu, jak pojawia się pierwszy quest:Zróbcie z tym coś bo chcę pograć a ni uja nie mogę ominąć tego bugu, co bym nie robił to w momencie wyskoczenia tego 3 questu wyskakuje to coś i nie da się tego zignorować ani nic ;[

Jak się uwiniesz z tym questem w szybkim tempie to ci error nie wyskoczy.

 

Na początku gry, szybko zamknij ekran statów, grzej na maxa w prawo poczekaj aż podleci heli z czołgiem, wciśnij mu rakietkę i szybko wyląduj przy tych domkach z cywilami zabierz ich.

 

Znalazłem jeszcze takie coś:

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Draw Event

for object obj_control:

 

Error in code at line 11:

draw_text(view_xview[view_current]+5,view_yview[view_current]+400,"Amunicja: "+string(floor(obj_player.bullets))+"/"+string(obj_player.bullets_max))

^

at position 105: Unknown variable bullets

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest poprawiona wersja.

 

Poprawiono:

Helikopter nie wylatuje za mapę

Helikopter nie przenika wody i piasku

Helikopter wpadając do wody lub lądując na piasku zostaje zniszczony

Naprawienie questa nr1

 

Link na górze. Ci co już przeszli nie muszą pobierać drugi raz bo w gameplayu nic nowego.

Trwają pracę nad wersją angielską.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

czekam na nowy level czy coś, bo jakoś wracam co jakiś czas do tej gry ale nic nowego, bo wszystko robi się tak jak poprzednio :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gra jest bardzo ciężka do zrównoważenia, a runda trwa około pół godziny więc testowanie tego jest okropne. Ale im więcej pozytywnych komentarzy tym mam większą ochotę dodać nowe mapy, questy i tryby na które są pomysły.

 

PoxiPol - Skontaktuj się z Wojzaxem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Racja mniej więcej pół godzinny trwa, ale już 2 razy mi się udało wygrać przejmując flagi ( po mniej więcej 25 minutach.)

 

edit: pierwsze co robię to:

wykonuje 1 q jak wyżej podałem potem rozdaję staty po 4 na rakiet i na ich ładowanie ( dzięki temu mam 2 szybko ładujące się rakiety na start) fuel, armor, kolejne rakiety aż dojdzie mi do 5 czy 6 potem inwestuje w karabin. Jako że na skuteczność karabinu składa się więcej statystyk niż na rakiety ( czyli więcej trzeba wydać by był dobry ) to upgraduję go znacznie później.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ej, ta gierka była zajebista. Szkoda, że nie udało się zrobić trójki

infantry_animations.png

mechs_animations.png

wrf.png

hUrVjlz.png

zXxFBHR.png

struktury.png

conceptt.png

heli_antitank.png

ambulans.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ej, na Switchu by się w to zajebiście grało na 2-4 osoby :o

  • Super (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a jak na Switchu by to wyglądało? Jedna kamera i cztery pady? 

Ogólnie dużo więcej sensu miałoby to w 3D, albo 2,5D z szersza drogą na pierwszym planie jak w tym nieudanym projekcie. Ale tez przydalyby się nierówności terenu, nawet wysokie wzgórza, tunele pod nimi itd. (chociaż może bez wormsowych zniszczeń)

I tez np. budowanie baz polowych, czy umocnień. Robiłbym, grałbym ;D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a imo powinno zostać od boku, bo mało jest takich rtsów, tylko przekminić gameplay dobrze, żeby to było miodne i grywalne

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W grze na 2-4 osoby mogłyby być zespoły Pilot+strzelec i Pilot+strzelec na split screenie. Dodatkowo jeden z członków drużyny ulepszałby helikopter, a drugi bazę? Niedługo kończę rury i jak mój grafik nie będzie miał czasu dla nowego projektu to mógłbym się pochylić nad tym tematem :)

  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×