Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
16 godzin temu, Wojzax napisał:

początki UI, działa również wyszukiwanie drogi i chodzenie :)

kTBAMDW.gif

 

k0L9L6S.gif

 

Bardzo fajnie spropsowane, chociaż zastanawiam się jak do siebie pasują te ludki z enviro. Enviro trochę takie generic fantasy, a ludziki jak jakiś oddział GROMu. Na pierwszy rzut oka nie wiadomo o co do końca chodzi i nie czuć ogólnego zamysłu, pomimo, że każdy asset z osobna jest super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@ANtY

Robię to ciągle z myślą o Advanced Wars dziejącym się w jakimś azjatyckim kraju, ale coraz mniej mi pasują te postaci i UI, wszystko jest na razie pojedyncze i na próbę, ale trochę przesadziłem z cukierkowością. Na pewno jak skończę prototyp (o ile skończę) to będę miał dużo możliwości zmian graficznych, może nawet jakieś pixelarty, często mam w głowie ten samochodzik zrobiony przez Ktrona-8 i spoko by było połączyć jakiś taki anime setting z pixelartowymi teksurami

lMtRoRq.png?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ja bym pokminił z enviro, żeby od razu jakiś vibe dawało, było w jakiś sposób charakterystyczne. Te autko jest mega, fajna stylówa. Ogólnie jak najbardziej warto cisnąć dalej z tym prototypem, fajnie się zapowiada, grafy robisz kozackie, tylko dopracować pierwsze wrażenie jakie to będzie dawało.

A UI jest spoko, na tę chwilę bardziej bym się nim nie przejmował - jest estetycznie i funkcjonalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
11 godzin temu, szpaq99 napisał:

Nom, takie autko lekko skaczące po wertepach, i zostawiające za sobą tumany kurzu :D

:D wspaniały pomysł

 

A tutaj taka prosta animacja zrobiona kodem

 

nYdmgPS.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesyłanie danych co klatkę, ale skoro się pytasz to wiem, że robię błąd :D Generalnie wszystkie poradniki na temat "networkingu" robiły mi z mózgu papkę, bo nie wiedziałem co jak i do czego, a co każdy poradnik to inny sposób. Dlatego też większość jak nie wszystko napisałem po swojemu posiłkując się dokumentacją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie natomiast nadal Almora Darkosen na mobilki - już przeszło 8 lat :) Cieszę się, bo to już końcówka i będzie można odpalić resztę projektów :) Jak gra będzie miała wzięcie, to planuję multiplayer Coop dla 4 graczy.

 

Po więcej zapraszam na Almora Darkosen Official Site

 

oraz Almora Darkosen on Facebook

 

93227500_2937446013016538_82010174220822

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu :) Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić :D Ponad 2 lata jak szybko strzeliły :o 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@adam014 Co oni takie wklęsłe brzuchy mają xD

Ale bardzo fajne i graficznie na niezłym poziomie.

 

@EDIT:

jednak najnowsza wersja walki w dwóch odsłonach

HmjWlrq.gif

 

rZLmXOU.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

:D wygląda super, ale to by było chyba mega dużo roboty całą grę tak zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Jeżeli dobrze wyjdzie wyświetlanie tułowia i kończyn no i pewnie trzeba będzie rozwiązać problemy z kolejnością wyświetlania, to nawet szybko by szło robienie grafik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.04.2020 o 16:18, Wojzax napisał:

@ANtY

Robię to ciągle z myślą o Advanced Wars dziejącym się w jakimś azjatyckim kraju, ale coraz mniej mi pasują te postaci i UI, wszystko jest na razie pojedyncze i na próbę, ale trochę przesadziłem z cukierkowością. Na pewno jak skończę prototyp (o ile skończę) to będę miał dużo możliwości zmian graficznych, może nawet jakieś pixelarty, często mam w głowie ten samochodzik zrobiony przez Ktrona-8 i spoko by było połączyć jakiś taki anime setting z pixelartowymi teksurami

lMtRoRq.png?1

Zajebiste, ma w sobie taki vibe metal sluga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Wieksze DPI? efekt w skali 1:1 był taki jakbym chciał w sumie, nie wiem czy potrzebuję rysować 2x większe obrazki niz finalny, aczkolwiek dopiero startuję z rysowaniem powazniej, muszę przejrzeć jakieś kursy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego niby nie za wiele warstw? Ktoś też już do mnie kiedyś tu na forum napisał coś podobnego. xd To jest totalnie bezsensowna porada. Warstw używa się tyle ile potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • Filar Społeczności

@Nirvan fajoskie, a robisz jakieś systemy do tego żeby automatycznie się poruszał do celu itd.?

 

Mój projekt tymczasem poszedł w stronę losowania map i generalnie bardziej survivalowej rozgrywki, czyli nie typowa skradanka jak chciałem, tylko coś z szybką akcją i ekscentrycznym, ekstrawaganckim settingiem. Celem jest przejście z jednego końca mapy na drugi, osiągając po drodze jak największą korzyść (może trochę jak w Escape From Tarkov). Zabijanie, skradanie się, walki z bossami, zbieranie rzeczy. Chciałbym połączyć jakoś strzelanie z muzyką żeby całość dawała lekko Hotline Miami'owe wrażenie.

ZAZ9X7p.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...