Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
GRUBY SNIK PIK: Gmclany oszalały próbując się dowiedzieć jakichkolwiek szczegółów na temat nadchodzącej produkcji znanego deva Cppduda [Zobacz zdjęcia!]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wierzysz, że łosie są takie wolne w momencie niebezpieczeństwa, a nawet nie tyle niebezpieczeństwa, co zaatakowaniu? ;d

I też dziwne to, że sobie stoisz w łosiu i dźgasz go nożem dwadzieścia razy, a on stoi i nie wie gdzie uciekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wierzysz, że łosie są takie wolne w momencie niebezpieczeństwa, a nawet nie tyle niebezpieczeństwa, co zaatakowaniu? ;d

I też dziwne to, że sobie stoisz w łosiu i dźgasz go nożem dwadzieścia razy, a on stoi i nie wie gdzie uciekać.

AI jeszcze się poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AI jeszcze się poprawi

Wiadomo, wiem, że to twoja gra i zrobisz ją jak chcesz, ale co powiesz na to, żeby łosie były bardzo szybkie, ale jeśli zostaną trafione, to istnieje szansa, że będą wolniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, wiem, że to twoja gra i zrobisz ją jak chcesz, ale co powiesz na to, żeby łosie były bardzo szybkie, ale jeśli zostaną trafione, to istnieje szansa, że będą wolniejsze

 

Wtedy właśnie fajny by system wyszedł :)

Trafiasz z łuku i odejmuje mu od speed a jak juz bedzie wolny do dobijasz nożem ;3

 

E:

Łosie są płochliwe a uciekając mogą rozwinąć prędkość 60 km/h.

 

No prosze a człowiek około 10 ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...