Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Ty Ty, śmieszku (✌ ゚ ∀ ゚)☞

 

I see what you did here ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lordzik - faaaajneee! jedyna rzecz niezgodna z fizyką, to nie reagujesz na ciśnienie powietrza w komorach (ta wydrąźona wgłąb część skał na dole - powietrze powinno blokować podnoszenie się poziomu wody w niej) :3

 

Głupoty piszesz, gleba pewnie dobrze przepuszcza powietrze:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

No w voice actoringu nawet coś próbowałem i pewno będę dubbingował kilka postaci do tej gry :D różnymi głosami ;)

Moja próba lektorstwa sprzed 6ściu lat haha :D

No ogółem lektor powinienien mieć niższy głos, przynajmniej na mój gust :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno coś w takim razie doradzić tak wiele brakuje,ale rozumiem co masz na myśli.Tak więc jak na mój gust:

 

-poruszanie się postaci-fajnie że postać połączona z kilku niezależnych elementów ale w praktyce porusza się bardzo sztywno i nienaturalnie-jak manekin na kółkach-jakieś bujanie delikatne ramion i poruszająca się broń by się przydało

-wstrząs i odrzut po strzale zupełnie sztuczny-zawsze identycznie to wygląda

-postaci można "skręcić kark" - spróbuj zrobić obrót wokół siebie-postać skręci się automatycznie jakoś dziwnie a głowa się obróci w przeciwnym kierunku-nie wiem jak to osiągnąłeś :D

-ogólnie strzelanie w ruchu wygląda słabo-postać cała sztywnieje

-śmierć przeciwników-przydałoby się kilka animacji i leżących sylwetek bo zawsze wygląda to tak samo praktycznie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to uczucie gdy dobre ai

na yt w 60fps

https://gmclan.org/up2522_4_projekt.html

Fajne konstruktywne podpowiedzi! Liczę na więcej

parę usterek, których naprawienie może IMO pomóc grze: poruszanie się jest sztywne - możliwość "ślizgania się" po ścianach trzymając skośny kierunek pomogłaby, przeciwnicy potrafią wpychać bohatera w ścianę, skąd już nie da się wyjść, animacja szkieletowa wygląda dziwnie (zwłaszcza ten plecak??? czy co to jest wygląda jak jakiś odwłok), pozy umierających przeciwników też ciut dziwne (przypominają kurczaki) - kości w kolanach mogłyby być fajne

poza tym bardzo duży odrzut przy strzelaniu i pociski niezabijające przeciwników nie mają mocy - przeciwnicy w ogóle na nie nie reagują

w sumie demo w porządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaklub, czy Ty kontaktowałeś się może z Ninny? Ja wiem, że ciężko i w ogóle, ale kuhwa, to nie jest pierwsza lepsza przeróbeczka z dupy, tylko naprawdę kawał solidnej roboty. Różne historie chodzą po ludziach, może by docenili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaklub! Jeszcze nad tym pracujesz? Do dziś co i raz na różnych LANowych imprezach gramy w to jak się gry instalują :-) Czasami zdarza się, że nie przerywamy lub że nasze partnerki, które miały w zamyśle robić coś ciekawszego niż granie lub patrzenie się jak gramy, po prostu równo z nami grają w twoją gierkę :P

 

Powiedz, że przepisałeś to do GMStudio.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te boty są za dobre w unikaniu bomb, to tak jakbyś dał botom w Q3 Arena 100% celności na poziomie Hurt Me Plenty

Zwiększ liczbę poziomów trudności, bo może się zdarzyć sytuacja, że poziom Easy jest zbyt łatwy, a Medium zbyt trudny i całą frajdę szlag trafi

 

co z tego, że w to się gra na LAN-ie w party

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ty na tym starociu to jeszcze robisz?

ta gra na nim powstała pozatym preferuje jego komplilator niż ten w studio do szybkiego testowania

ale fakt cała gra jest w 8.1 plus dostęp do plików gry w 8 dlamnie jest lepszy/mniej zabezpieczony

Pomyślałem o tym samym gdy zobaczyłem tę ikonkę. Korzystasz z faucet networking? Czy tego wbudowanego, na którym nic nie szło zrobić?

to 39dll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie np. zraziło okropnie to, że dostęp do plików tak okroili, ale included files rozwiązało mi wszystkie problemy.

Jak dla mnie o jeszcze nie działa w 100% poprawnie nie raz zostawi stare pliki gdy updatuje i potem jakieś problemy zplikami oraz nazwami mam plus z automatu nie ładuje /kasuje tego co znajduje się w folderze a przynajmiej ja mam taki problemy z tym

 

givf.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak 5 lat temu mówiono, że 39dll jest stary i lepiej już nie używać...

A jak chodzi o sandboxowanie w GM, to ono robi różnicę tylko jak nie robisz pod Windowsa, po pod windą masz od zarypania DLL do obsługi plików jak dawniej.

Np. mój faworyt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedzi panowie, miło słyszeć, że się podoba. macie jeszcze jeden film tutaj, jak chcecie oglądać, to w 60fps, bo inaczej efekty graficzne się walą

Jaklub, czy Ty kontaktowałeś się może z Ninny? Ja wiem, że ciężko i w ogóle, ale kuhwa, to nie jest pierwsza lepsza przeróbeczka z dupy, tylko naprawdę kawał solidnej roboty. Różne historie chodzą po ludziach, może by docenili?

no niestety realia są takie, że prawnicy konami prędzej zrobiliby mi z dupy jesień średniowiecza niż cokolwiek innego

Jaklub! Jeszcze nad tym pracujesz? Do dziś co i raz na różnych LANowych imprezach gramy w to jak się gry instalują :-) Czasami zdarza się, że nie przerywamy lub że nasze partnerki, które miały w zamyśle robić coś ciekawszego niż granie lub patrzenie się jak gramy, po prostu równo z nami grają w twoją gierkę :P

 

Powiedz, że przepisałeś to do GMStudio.

teraz gra jeszcze śmiga na 8.1, ale przewiduję, że przepisanie nie powinno sprawić większych problemów (no może poza online multiplayerem - co prawda zamiast 39dll już używam faucet networking, ale nie wiem, czy synchronizacja się nie zepsuje). sprawdzę po wypuszczeniu następnej wersji, shadery ze studio i wersja na maca by się przydały

Ta gra ma tyle kontentu a to wersja 0.5? Ile ty masz w głowie jeszcze pomysłów na tą grę, ze taka niska wersja?

 

Jakbyś zmienił grafiki, dźwięki na swoje to może byś mógł nawet sprzedać? To solidna robota.

trochę roboty jeszcze zostało, bo potrzebny jest jakiś solidny tryb singleplayer/coop. jak się uwinę z tym przed 1.0.0, to zrobię skok w numerkach wersji, o.

Te boty są za dobre w unikaniu bomb, to tak jakbyś dał botom w Q3 Arena 100% celności na poziomie Hurt Me Plenty

Zwiększ liczbę poziomów trudności, bo może się zdarzyć sytuacja, że poziom Easy jest zbyt łatwy, a Medium zbyt trudny i całą frajdę szlag trafi

 

co z tego, że w to się gra na LAN-ie w party

przede wszystkim to trochę inny rodzaj gry - dobre ai w bombermanie generalnie ma sprawne i dokładne uniki. pojedyncze kloce tu i tam nie wystarczą, żeby takie coś ubić - trzeba specjalnie ustawiać się w niebezpiecznych sytuacjach, żeby to zrobić. ciekawy rodzaj zabawy, mnie tam jako komuś kto napierdzielał w te gry przez lata odpowiada, ale rozumiem, że ludzie skill mają różny, na filmach gram z najwyższym poziomem botów jaki mam.

narazie są 3 ustawienia i generalnie w większości oryginalnych gier też są 3 - używanie mniejszej liczby botów to też jest pewien rodziaj manipulowania intensywnością rozgrywki, ale jeśli będzie taka konieczność, mogę podbić liczbę ustawień do 5.

takie tam moje kiepskie multiki w gm

strasznie ścina ci ten film jakoś w połowie, poza tym wydaje się w miarę akceptowalne. graczom przydałyby się jakieś cienie, ale pewnie o tym wiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...