Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Znając życie to szczyt moich możliwości jeśli chodzi o grafikę, ale postaram się jeszcze coś lepszego zrobić :D

protip: skoro pierwszy raz coś w tym robisz to nie pierdziel, że to "szczyt twoich możliwości", szczyt będzie wtedy kiedy przestaniesz się rozwijać i robić nowe modele, jak to jest twój ostatni model i masz wyjebane to faktycznie jest to twój szczyt możliwości i potępiam hardo :thumbsup:

 

 

@suttiku: sam grafe robiłeś? jak tak to props, załóż z tym temat w zapowiedziach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E, te serduszka nie są moje, ale tak to wszystko robiłem. Troszkę planuje jeszcze pozmieniać bo niektóre rzeczy serio źle wyglądają, starałem się ich nie pokazywać ;d Generalnie zainspirowało mnie Enter the Gungeon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawię. Chciałem żeby sklep (tak, to na tych ciemniejszych deseczkach, to do kupienia) się jakoś odróżniał podłożem,a wyszło jak wyszło.

Ostatni screen to wybór postaci. Każda z nich ma inną broń początkową, życie, ewentualną tarcze (potem wyjaśnię na czym ta fajna tarcza polega, za chwilę zakładam temat z tym :>) no i prędkością ruchu. A walka bronią białą (młot to też broń biała? nie znam się), to też jakby strzelanie.

@Boad jakiś strasznie spłaszczony, daj mu trochę tego brzuszka (czyt. zaokrąglij bardziej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polskich milionerach urbański powiedział kiedyś, że broń biała to taka, która nie posiada ładunków wybuchowych. do dziś się zastanawiam, skąd on to wytrzasnął (no bo łuk chyba bronią białą nie jest).

 

ta bazuka trochę zbyt okrągła i w ogóle zabiedzona, dodaj więcej elementów. choć może tak mi się tylko wydaje przez brak tekstur.

 

ont: stwierdziłem, że po 8 latach pracy z game makerem wypadałoby się nauczyć gmla B) i zacząłem pracę nad moim enginem do platformówek. na razie męczę się ze slopami, patrzę, jak to zrobiono w innych przykładach i nie do końca kumam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że RPG jest rozpoznawalne głównie dzięki temu że jest cienkie i podłużne. To jest raczej krótkie i grube.

Ale to może być inna wyrzutnia, tylko nie rozpoznaję jaka.

Model własny(znaczy jako wyrzutni, nie model 3D) czy konkretny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od paru miesięcy ostro siadłem nad rozwojem maszyny wirtualnej Intuicio (ten assembler z Xenon Core 3), jest tam już główny ficzur: współbieżne obliczenia. A teraz siadłem do tworzenia języka wysokiego poziomu: I++. Aktualnie powstaje parser kodu do drzewa AST (z którego dalej będzie można kompilować do ASMa), oraz pierwsza gramatyka języka - składnia będzie przypominać z leksza ActionScript, będzie obsługiwać zarówno obiekty zarządzane (pod bebechami to smart pointery, miast garbage collectora <3) oraz dostęp po wskaźniku dla bardziej wymagających (btw. docelowo kiedyś powstanie kompilator ILAsma (assembler .NETa) do Intuicio!) :3

A to wszystko po to, by w Ptakopysku v2 można było robić gry na wiele platform i sam język był czymś dedykowanym tworzeniu gier, rozwiązywał najważniejsze tego problemy ^^

 

Pliki: https://gist.github.com/PsichiX/b1c121444e67f685ed3b

 

comment_J0QRclGy50IKwDd0VnDvRaxf17HVQtTv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptakopysk aktualnie nie jest konkurencją dla Unity, traktuję go bardziej jako Unity dla gier 2D. W aktualnej aktualnej wersji stabilnej to nadal narzędzie do prototypowania gier, a nie tworzenia pełnych wersji! Gdy pojawi się już Ptakopysk 2 (w którym będziemy programować w I++, a rozszerzać go w C++) wtedy zacznie stawać się konkurencją dla GMS. Zacznie, bo zbudowanie portów na konsole wymaga devkitów, które są drogie i do tego będę musiał już mieć kapitał własny przeznaczony na rozwój silnika, a który to wybiega ponad 0, jakie mam aktualnie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie najpierw, a w trakcie. na devkity można dofinansowanie zdobyć, a nie ma sensu czekać na nie tylko, jeśli znajdą się fani. silnik ma nie być produktem tylko i wyłącznie dla indie developerów. to ma być także narzędzie dla mnie i moich dalszych produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>twórz narzędzie do swoich dalszych produkcji

>gms wciąż popularniejszy

 

wer iz das ficken logiczne połączenie w tych dwóch zdaniach? O.o jakby mnie interesowały popularne narzędzia, to bym ich używał. jak coś tworze dla siebie to znaczy, że te popularniejsze rzeczy mi nie pasują. gejklany, są na świecie ludzie, którzy robią coś tylko dlatego, bo mogą - deal with it :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż uważam, że nie ma sensu wymyślać koła na nowa, tak jak najbardziej to rozumiem. Podam przykład z swojego życia. Jest coś takiego jak RPG Makery, każdy pewnie słyszał. Zrobiłem kiedyś tam jakąś gierę, generalnie szpan na wsi, multiplayer, każdy pyka. Tylko, że ja nieogarniałem co tak właściwie robię, więc wolałem samemu kodzić gry, które w sumie są gorsze, ale robię to sam. Ot, cała sztuka. Czasem fajniej jest przecież coś samemu robić, widzieć efekty swojej pracy i czuć, że się coś zrobiło nawet czasem lepiej niż standardy mówią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzę nic dziwnego w tym, co robi psyś. z tego, co rozumiem, robi to dla siebie z myślą o swoich dalszych projektach i może przy okazji znajdzie swoją niszę odbiorców, ale nie jest to priorytetem, więc nie kumam czepialstwa - każdy pracuje tak, jak mu wygodnie. a jak ma chłopak umiejętności, aby samemu sobie przygotować warunki pracy - fajna sprawa przecież.

a rpg makery są fajne, zrobiłem w nim kiedyś dobrego erpega w którego grały trzy osoby łącznie ze mną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...