Skocz do zawartości

?uska


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam kolejny problem, w kodzie oddawania strzału jest wpisana zmienna odpowiadająca za tworzenie łuski po oddaniu strzału, niestety żadna łuska się nie raczy spojawić, gdzie jest błąd w tym kodzie?

 

GML
kat_rozrzutu = kat_rozrzutu[ bron ]

ilosc_pociskow_min = ilosc_pociskow_min[ bron ]

ilosc_pociskow_dodatkowych = ilosc_pociskow_dodatkowych[ bron ]

 

 

_len = -30 //odległosć w której zostanie stworzony pocisk

_x = lengthdir_x( _len , direction )

_y = lengthdir_y( _len , direction )

 

if ( global.ammo_wmagazynku[ bron ] > 0 and can and laduj )

{

repeat( ilosc_pociskow_min + irandom( ilosc_pociskow_dodatkowych ) )

{

i = instance_create( x + _x , y + _y , typ_pocisk[ bron ] ) //tworzymy pocisk

i. direction = random_range( direction - kat_rozrzutu, direction + kat_rozrzutu ) // rozrzut

i. image_angle = direction

i. sprite_index = bullet_sprite[ bron ]

i. speed = bullet_speed[ bron ]

i. damage = weapon_damage[ bron ]

}

global.ammo_wmagazynku[ bron ] -= 1 // odejmujemy od stanu amunicja aktywnej broni 1

can = false

alarm[ 0 ] = weapon_time[ bron ]

if ( global.ammo_wmagazynku[ bron ] > 0){

instance_create( x,y, obj_luska[ bron ] )

 

 

if ( global.ammo_wmagazynku[ bron ] = 0){

instance_create( x + _x , y + _y , obj_lastluska[ bron ] )

}

 

 

sound_play ( weapon_sound[ bron ] )

}

 

if ( global.ammo_wmagazynku[ bron ] = 0)

{

sound_play( sound_last[ bron ] )

}

 

 

 

shoot = true

alarm[ 2 ] = sprite_get_number( sprite_strzal[ bron ]) *3

image_index = 0

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...