Skocz do zawartości

lenghdiry


kt1117

Rekomendowane odpowiedzi

Już doszedłem jak to wszystko ma mniej więcej wyglądać, lecz problem pojawia się przy dwóch spritach przesuniętych do góry. Mam taki kod:

GML
draw_sprite(sprite2,0,x+lengthdir_x(16,image_angle),y-16+lengthdir_y(16,image_angle))

draw_sprite(sprite2,0,x+lengthdir_x(16,image_angle-180),y-16+lengthdir_y(16,image_angle-180))

. Kręcą się w tedy nienaturalnie i nie wiem jak to naprawić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To go po przekątnej!

GML
draw_sprite(sprite2,0,x+lengthdir_x(22,image_angle-45),y+lengthdir_y(22,image_angle-45))

draw_sprite(sprite2,0,x+lengthdir_x(22,image_angle-180+45),y+lengthdir_y(22,image_angle-180+45))

I ustaw origin na środek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś gotowe rozwiązanie i nie potrafisz go nawet zaadoptować do swoich potrzeb. Masz:

GML
draw_sprite(sprite2,0,x+lengthdir_x(24,image_angle+30),y+lengthdir_y(24,image_angle+30))

draw_sprite(sprite2,0,x+lengthdir_x(24,image_angle-180-30),y+lengthdir_y(24,image_angle-180-30))

Powodzenia w szkole na matmie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...