Skocz do zawartości

Ai Piłka


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba

GML
room_goto(bramka)
, ale nie jestem pewien, dawno nic nie pisałem.

 

Edit: Kamilxd95u, nie wiem czy wiesz, ale nie edytuje się postów gdy jest się zraportowanym. To tak na marginesie, musisz przywyknąć do tutejszej dżungli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde :( a miałem takie fajne plany tylko z tym ai mam problem :( Kurde naprawde ktos dobry nie może poświęcic troche czasu? prosze Wiem jak zrobic ale nieznam kodu może ktoś mi to zrobic przeciwnik chodzi za piłką a kiedy zbliży sie na odpoweidni dystans to skacze. Zrobi to ktoś bo ja nie zanam kodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh tak ale zeby skakal inna, i żeby chodzil inna a i pozatym ten twoj przykład przeniosłem na moj projekt i wygląda tak przeciwnik lata po całej planszy a nie skacze nieda sie robic abys skakał w góre i spadał jak neidoskoczy? A jak zrobic czas ?? że, po uplywie 90sec idzie do rooma np: o nazwie: koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Create:

 

GMLczas=0

 

Create:

 

GMLalarm[0]=30

 

Alarm[0]:

 

GMLczas+=1

alarm[0]=30

 

step:

 

GMLif czas=90

{

show_message('Koniec meczu')

game_end()

}

 

draw:

 

GMLdraw_text(0,320,'Czas:'+string(czas))

 

Dzienki, spóżniles sie zrobilem juz to XD ale liczą sie chęci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ kordoba za bardzo cię psuje, dorobiłem objaśnienia. i tak ich nie przeczytasz, ale co mi tam.

Create:

 

GML
czas=0 // ustawiamy nowa zmienna czas na 0. bedzie ona odpowiadac za odliczanie.

alarm[0]=30 // tutaj ustawiamy alarm zerowy na 30 - poniewaz najprawdopodobniej nie zmieniles room_speed, nie musisz tego ruszac.</span>

 

Alarm[0]:

 

GML
czas+=1 // do zmiennej dodajemy jeden.

alarm[0]=30 // alarm znowu ustawiamy na 30 (sekunda przy fpsie 30).</span>

 

step:

 

GML
if czas=90 // jesli minelo poltorej minuty

{

show_message('Koniec meczu') // pokazujemy wiadomosc

game_end() // i wylaczamy gre

}

 

draw:

 

GML
draw_text(0,320,'Czas:'+string(czas)) // wyswietlanie czasu w pozycji 0, 320</span>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...