Skocz do zawartości

Pure Indie Games [PIERWSI NA ŚWIECIE]


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy
Najpierw muszą ci postawić zarzuty, a do tego muszą mieć dowody, czyli muszą ci udowodnić.

 

Nie mogą cię (teoretycznie) oskarżyć bez dowodów, chociaż w naszym Totalitaryzmie ...

 

Fervi

 

Też nieprawda. Jak ktoś dostaje zarzut zabójstwa, to potem sprawa w sądzie ciągnie się nieraz latami. Gdyby były dowody, to sąd by tylko rozstrzygał ile lat dać delikwentowi, a w trakcie rozprawy dowody są dopiero kompletowane - przesłuchania świadków, szukanie alibi, łączenie wątków.

Możesz być podejrzanym w sprawie i to wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności
widziałem taki zapis na paru stronach internetowych dotyczących piosenek na nich zawartych jak również w regulaminach, pewnie próba obejścia prawa.
Nie żadna próba obejścia prawa, tylko jego nieznajomość. Ludzie nie wiedzą co piszą w regulaminach i tyle. Weryfikowałem ten zapis kiedyś pod kątem prawnym i niczego takiego nie ma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Z pomocą Wastelands Interactive i MoaCube udało nam się zorganizować konkurs graficzny o puli nagród wartej ponad 1000 zł.

Każdy może wziąć udział :)

Więcej informacji tutaj - http://pigames.pl/2011/05/konkurs-graficzny-z-nagrodami/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Recenzja Capsized, którego premiera odbyła się w ten piątek - http://pigames.pl/2011/05/capsized-recenzja/

Jeśli kogoś to ominęło to niedawno pojawiła się również recenzja gmclanowego Beaver Buildera - http://pigames.pl/2011/04/beaver-builder-recenzja/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

http://pigames.pl/2011/05/konkurs-graficzn...iety-o-tydzien/

 

Termin oddawania prac przesuwamy o tydzień ze względu na liczne prośby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Jeśli kogoś to ominęło to ostatnio pojawiły się dwie nowe recenzje:

Geneforge - klasyczny cRPG (autorstwa naszego nowego redaktora)

Monday Night Combat - multiplayerowe połączenie fpsa z tower defencem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Od ostatniego czasu przybyły trzy nowe recenzje:

Avernum - klasyczny cRPG

BEEP - logiczno-zręcznościowa platformówka

Sanctum - FPS + tower defense z świetnym trybem co-op

 

Rozpoczynamy mini-konkurs, co tydzień wśród wszystkich fanów Pure Indie Games na fejsbuku będziemy rozlosowywać jedną kopię gry Air Aces: Pacific.

Szczegóły tutaj: http://pigames.pl/2011/05/badz_na_biezaco/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominamy, że jako twórcy możecie zgłaszać własne produkcje do nas.

Przypominam również o losowaniu w którym możecie wziąć udział (więcej info post wyżej).

 

Dodam, że pojawił się u nas pierwszy news wykraczający poza kategorię PC na której się skupiamy. Powiedzmy, że to taki nasz pierwszy krok w stronę mobilnych indyków. Niestety z powodu ograniczeń sprzętowych ciężko nam pisać o grach na inne platformy, wiec jeśli posiadasz takowe i chciałbyś dołączyć do naszej redakcji to śmiało pisz.

 

Na koniec tylko dodam, że w ciągu 2 miesięcy prawdopodobnie zobaczycie nasze logo w wersji bardziej analogowej w kioskach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
"Flash (Flixel, Flashpunk) [język]"

to tak brzmi, jakby Flash to była nazwa języku programowania. (patrząc na resztę artykułu, gdzie tym nawiasikiem zostały opatrzone tylko i wyłącznie języki programowania)

Faktycznie musiałem coś namieszać przez przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd jest info co do szybkości c#+xna?

Co do unity wyrzuciłbym:

-"Darmowa wersja zawiera większość potrzebnych rzeczy" zawiera tyle aby się pobawić, żeby zrobić full grę brakuję masy rzeczy.

-"Duża wydajność" co najwyżej całkiem niezła.

a dorzuciłbym:

+Obsługa sporej ilości formatów(tekstury/modele/audio)

+Support dla wielu konfiguracji sprzętowych.

edit: +bardzo dobra dokumentacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Skąd jest info co do szybkości c#+xna?

Co do unity wyrzuciłbym:

-"Darmowa wersja zawiera większość potrzebnych rzeczy" zawiera tyle aby się pobawić, żeby zrobić full grę brakuję masy rzeczy.

-"Duża wydajność" co najwyżej całkiem niezła.

a dorzuciłbym:

+Obsługa sporej ilości formatów(tekstury/modele/audio)

+Support dla wielu konfiguracji sprzętowych.

edit: +bardzo dobra dokumentacja

Info, hmm... teraz nie podam ci dokładnego linka ale kiedyś czytałem w kilku miejscach i wachało się to między 5 a 15% więc wpisałem 10.

Co do Unity to TeeGee mi dał jego zalety, nie moja wina ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info, hmm... teraz nie podam ci dokładnego linka ale kiedyś czytałem w kilku miejscach i wachało się to między 5 a 15% więc wpisałem 10.

Co do Unity to TeeGee mi dał jego zalety, nie moja wina ;p

Te procenty to czysta fantazja. Nie ma co takich rzeczy pisać bo testów co jest szybsze jest masa i wahają się od "C# jest szybszy" do "c++ jest 100% szybszy".

Jak piszesz artykuł, który ma być wiarygodny to trzeba sprawdzić zebrane informacje i np: checknąć na stronie/forum unity jakie są opinie i co jest na +/-. Przez mało rzetelne i niesprawdzone informacje w różnych artykułach powstają różne bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Kolejny artykuł z serii Tworzenie gier:

http://pigames.pl/2011/06/tworzenie-gier-l...ii-–-cel/

 

Mam nadzieję, że tym bardziej nie będzie tak kontrowersyjnie jak ostatnio ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witamy Was ponownie!

Pure Indie Games znacznie się rozrasta ostatnimi czasy, zarówno jako community, jak i portal i forum (świeżo otwarte). Rozwój to bardzo korzystna rzecz zarówno dla nas, jak i samych odwiedzających. Jesteśmy traktowani coraz bardziej poważnie przez studia niezależne zarówno za granicą, jak i w kraju.

 

Wiemy, że wiele osób chciało wesprzeć inicjatywę PIGames. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdy lubi i umie redagować teksty czy recenzować gry. Wiemy też doskonale, że nasz poziom jest amatorski, ale dzięki Waszym opiniom ciągle się rozwijamy.

Właśnie z uwagi na to, że wiele osób chciało nas wesprzeć, ale nie wiedziało jak uruchomiliśmy sklep z itemkami dla twórców gier niezależnych i wkrótce również dla graczy. Obecnie dostępny jest jeden wzór koszulek i kubków (w dwóch wersjach kolorystycznych) i kilku krojach. Jednak zamierzamy w krótkim czasie poszerzyć ofertę o dwa kolejne wzory, w tym jeden dla graczy.

 

Wyprzedzając wszelkie opinie: Ceny wcale nie są wygórowane, z każdej koszulki mamy jedynie parę groszy na rozwój portalu. Jako osoba z zainteresowaniami muzycznymi, często uczęszczam na koncerty, tam koszulki zwykłych lokalnych bandów wynoszą właśnie od 35-60zł. Przy czym zagraniczne zespoły (dodam, że słucham muzyki raczej mało popularnej i typowo undergroundowej) biorą za koszulki od 60-120zł.

 

Koszulki są naprawdę dobrej jakości, więcej informacji technicznych znajdziecie poniżej (streszczonko) jak i pod każdym "naszym" towarem.

 

Pragnę dodać jeszcze, że całość załatwia za nas firma CupSell. Logo dla nas wykonał natomiast Exigo (był konkursik), któremu jesteśmy mega-wdzięczni.

 

Kupując koszulki wspieracie Pure Indie Games, za co serdecznie dziękujemy! Pieniądze zarobione w ten sposób zostaną wydane na utrzymanie domeny, hosting oraz konkursy ;)

Redakcja Pure Indie Games.

 

**********

 

 

Info:

Sklep z itemami od Pure Indie Games.

 

Trwa promocja: Przy zakupie dwóch wysyłka gratis! Sama wysyłka w ciągu 48h, jak zarzeka się firma drukująca.

 

Rozmiarówka:

tshirt.jpg

Gramatura: 170 G/m2 (męskie); 160G/m2 (damskie)

 

Zamówienia są wykonywane na koszulkach bardzo dobrej jakości, materiale grubym i trwałym.

- skład 100 % bawełna

- ściągacz z domieszką lycry , nie występuje efekt rozciągniętego kołnierzyka

- podwójne szwy wykończeniowe

- brak szwów bocznych

- koszulki nie kurczą się w praniu nie rozciągają i nie zmieniają swojego koloru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Kolejna część z serii o tworzeniu gier:

 

http://pigames.pl/2011/07/tworzenie-gier-l...dy-i-wskazowki/

 

Tym razem zbiór rad i wskazówek na różne tematy (design, programowanie, grafika) od różnych osób tworzących gry niezależne, od takich co tworzą na iPhona, od takich co na PC, od TeeGeego, od jego graficzki, każdy znajdzie coś dla siebie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Filar Społeczności

http://indie.gram.pl/

 

co tu dużo pisać, wszystko jest w newsie - http://indie.gram.pl/pigsite/dolacznie-do-kolektywu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Jako pierwsi na świcie udostępniamy video - Gameplay z AirMech. Jedyne dostępne filmy z gry nagrywane były kamerą. Nasz dostępny będzie docelowo w HD (youtube trochę przetwarza ;) )

 

http://indie.gram.pl/newsy/airmech-nasz-gameplay-czesc-12/

 

Dzisiaj part 1, jutro wrzucimy drugi. Miłego oglądania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako pierwsi na świcie udostępniamy video - Gameplay z AirMech. Jedyne dostępne filmy z gry nagrywane były kamerą. Nasz dostępny będzie docelowo w HD (youtube trochę przetwarza ;) )

 

http://indie.gram.pl/newsy/airmech-nasz-gameplay-czesc-12/

 

Dzisiaj part 1, jutro wrzucimy drugi. Miłego oglądania!

Ciekawa ta gra, ale AI trochę failuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...