Skocz do zawartości
mrozik

[allegro] c++ prośba/pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam prośbę do kogoś kto potrafi to zrobić :

 

Wykonać potwora np. kropka i walkę ala tibia , mam kod gry, w którym jest postać , mapa i kolizja więc może sie przyda wink.gif

Mogę odwdzięczyć się jakąś grafiką ala pixelartwink.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

po co ci nie twoj kod ktorego i tak nie zrozumiesz tylko wkleisz na pale bez sensownie?

 

also, zle podforum

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

dobrze powiedziane <wydaje sie> :) grzecznie prosze o pomoc a nie przygadywanie ;) tak jak pisalem wyzej moge wzamian zrobic jakiegos pixelarta ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To powiedz z czym masz problem bo zostaje tutaj tylko algorytmika a nie skille z allegro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

więc jesli uważacie ze to łatwe dla was to prosze o wykonanie bo ja jestem tylko grafikiem ja chce kogos kto mi to wykona a ja podstawie wlasna grafike ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

class CTrigger
{
    int mTicks;
public:
    CTrigger( int ticks )
        : mTicks( ticks )
    {}

    void update( void )
    {
        if( mTicks  == 0 )
        {
            this->onTrigger();
            mTicks = -1;
        }
        else
        if( mTicks > 0 )
            mTicks--;
    }

    virtual void onTrigger( void ) = 0;
};

class CAttack : public CTrigger
{
    Scene::Player *mPlayer;
    Scene::Enemy *mEnemy;

public:
    CAttack( Scene::Player *p, Scene::Enemy *e )
        : CTrigger( p->getAttackSpeed() ), mPlayer( p ), mEnemy( e )
    {}

    void onTrigger( void )
    {
        if( mPlayer->getEnergy() >= 100 )
        {
            mEnemy->subHealth( 10 );
            mPlayer->subEnergy( 100 );
        }
    }
};

Pozostawiam do użycia we własnym zakresie.

 

Ext:

CTrigger::setTicks( int ticks ) { mTicks = ticks; }
CTrigger::getTicks( void ) { return mTicks; }

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×