Skocz do zawartości

Problem z silnikiem


Oriental

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, powracając do zabawy w programy używające połączeń internetowych, chciałem naprawić silnik który nie wiem skąd pobrałem, było to daaaawno temu.

 

Problem polega na tym że po założeniu konta i zalogowaniu sie na nie, serwer się ścina do czasu aż przerwiemy połączenie Klient > Serwer. Następnie w serwerze wyskakują logi o tym że gracz X doszedł do gry 2 razy. Serwer nie zmienia stanu konta na offline więc więcej się już na te konto nie zalogujemy. Szukałem po skrypcie no i nie wiem co mu boli, może ktoś się zna to bardzo proszę o pomoc ;)

 

Link do silnika:

https://gmclan.org/up2192_4_some_online_shit.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby serwa nie scinało tow obj_server w stepie zmien setsync(clientsocket, tu z 0 zmien na 1). To jest tryb "blokowania" i zatrzymuje gre dopoki nie dostanie informacji od clienta.

 

Co do tego dlaczego jest podwojne logowanie nie chciało i sie szukac bo ten "silnik" jest tragicznie zrobiony( przynajmniej jak dla mnie, nic bym sie z tego raczej nie nauczył ).

W każdym razie najlepsza metoda to wstawianie do kodu message_show("") i zobaczenie czy dany kod sie wykonuje i ile razy( tyle ile razy pokaze sie wiadomosc )

Warto wiec to sobie wpisac w cliencie w logowaniu i zobaczyc ile razy sie wiadomosc pokaze, jesli sie okaze ze jeden raz i jest ok to w serwie w odbieraniu to wstawic i zobaczyc ile razy sie pokaze. W koncu znajdziesz miejsce gdzie jest błąd :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...