Skocz do zawartości

MAK: tournament (beta)


MAK

Rekomendowane odpowiedzi

Czarno to widzę skoro coś takiego jak obrót musiałeś brać z przykładu Poxipola. No ale nie ściągałem więcej nie będę pochopnie oceniał.

No i tego drobnego przykładu nie nazwał bym "systemem", bo to brzmi jakbyśmy z PoxiPolem odwalili Bóg wie jaki kawał roboty. : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za propozycję, mam trochę mało czasu ostatnio na moim głównym kompie ale obczaiłem już jak tworzyć pliki w formacie mesh, więc powinno pójść z górki.

 

Tam jest fajne rozwiązanie z materiałami, mam nadzieje że są też cienie i maping.

 

Wydaje mi się jakby U3D trochę zmniejszało rozdzielczość tekstur, bynajmniej plansza w blędku wygląda dużo lepiej.

 

Czarno to widzę skoro coś takiego jak obrót musiałeś brać z przykładu Poxipola.

 

Żebyś widział skrypty które zrobiłem.

 

No ale nie ściągałem więcej nie będę pochopnie oceniał.

 

Nie masz nawet co ściągać, nie umieściłem jeszcze nowej wersji. Odezwę się jak to zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...