Skocz do zawartości

Rozpoznawanie kształtu


Rekomendowane odpowiedzi

pewnie ;p nawet ci powiem jak:

 

obj_control:

create:

GML
global.napis=""//tworzymy zmienną globalną</span></span>

 

obj_A

mouse_left_pressed:

GML
global.napis+="a"//dodaje literkę a to naszego napisu... i to samo z innymi objektami...porób objekty typu obj_A,obj_B i dodawanie innego znaku do global.napis :]</span></span>

 

 

 

I tyle ;]

 

 

 

EDIT:

 

 

A chyba nie o to chodziło :D Myślałem że o taką klawiaturę do zabezpieczenia przed kradzieżą haseł do gier jak np: tibia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm...że tak powiem jest kilka możliwości które same w sobie są wręcz nie możliwe(idealnie ujęte):

1.Sprawdzanie każdego pixela i sprawdzanie prawdopodobieństwa

2.napisanie dll

3.dołączenie telefonu na dotyk do gry(każdemu...tak gratis) żeby sobie pisał ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa programy rozpoznajace wczesniej wydrukowany tekst z kartki. Ale tamten tekst jest regularny.

W telefonach dotykowych takie rozwiazanie dziala, bo obszar jest maly i jest stosunkowo niewiele do sprawdzania.

Wpadlem jednak na inny pomysl (choc pewnie nie wypali): sprawdzanie ruchow myszki i dopasowywanie do wzorca.

Chyba, ze ten tekst juz jest narysowany wczesniej, wtedy nie da rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej np. zapisywac tylko punkty, w ktorych myszka skreca albo zawraca, porownywac te punkty oraz ich stosunek do siebie i na podstawie tych danych zapisywac litery?

(Moze skomplikowanie to brzmi, ale nic nie poradze :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...