Skocz do zawartości
Mucco

"Siatkowe" ustawianie obiektów

Rekomendowane odpowiedzi

Robię edytor plansz do swojej gry i jeśli przykładowo nacisnę myszką w punkcie x:35 y:46, to tam tworzy się obiekt. A ja chciałbym, aby zadziała taka "siatka" jaka jest w edytorze roomów i obiekt ustawił się na najbliższym kwadracie siatki, czyli w tym przypadku x: 32 y:32. Widziałem już takie przykłady i wiem, że da radę takie coś zrobić - pytanie do was: jak?

 

Z góry fenk ju :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przybliż!

GML
twoje_nowe_x = ( punkt_kliknięcia_x div 32 ) * 32;

twoje_nowe_y = ( punkt_kliknięcia_y div 32 ) * 32;

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Przybliż!
GML
twoje_nowe_x = ( punkt_kliknięcia_x div 32 ) * 32;

twoje_nowe_y = ( punkt_kliknięcia_y div 32 ) * 32;

Dzięki :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×