Skocz do zawartości

animacja w czasie skoku


kamcio540

Rekomendowane odpowiedzi

cały kod mam tak

 

if !(place_free(x,y+1)) //jeżeli nie stoi na podłodze

 

{

 

if (keyboard_check(vk_left) && hspeed > -maxhsp) // poruszanie w lewo

 

{ hspeed-=a ; image_xscale=-1 }

 

else

 

if (keyboard_check(vk_right) && hspeed < maxhsp)

 

{ hspeed+=a ; image_xscale= 1 }

 

else

 

friction=0.2

 

 

 

if (keyboard_check(vk_space))vspeed-=vspd

 

//jump

 

 

}

 

if (place_free(x,y+1)){ gravity=0.5 ; friction=0.1 } else gravity = 0

 

//gravitacja

 

if (vspeed>0) sprite_index=spada

 

if (vspeed<0) sprite_index=skacze

 

if (vspeed=0) sprite_index=jedzie

(tu wpisywałem kod ktury podawał mi vadeuru)

 

//operacje na spritach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba masz kickflip jako obiekt i jako sprite. ja robie tak spr_kickflip to sprite, a obj_kickflip to będzie obiekt.

 

spr_* - sprite

obj_* - obiekt

bg_* - tło

snd_* - dźwięk

mus_* - muzyka

tml_* - linia czasowa

 

a zamieniłeś nazwa na kickflip?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miało być triki :P

Zapodaj kod. A wiesz co sprawdź sobie sam kod naucz się samodzielności!! Jak tego nie umiesz to nie zostaniesz programistą!! I tak te gry które ty robisz nigdy się nie spodobają. I tak naprawdę gm to bardzo skromy program. Jeżeli naprawdę chcesz zostać tym, programistą to zacznij się uczyć jakiegoś języka z rodziny c. W przyszłości ci się przyda. Myślę że to cię do czegoś zmotywowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprite_index = triki; alarm[0]=1; alarm[0]=*room_speed;

co mam w tym zmienić?

 

 

if !(place_free(x,y+1)) //jeżeli nie stoi na podłodze

 

{

 

if (keyboard_check(vk_left) && hspeed > -maxhsp) // poruszanie w lewo

 

{ hspeed-=a ; image_xscale=-1 }

 

else

 

if (keyboard_check(vk_right) && hspeed < maxhsp)

 

{ hspeed+=a ; image_xscale= 1 }

 

else

 

friction=0.2

 

 

 

if (keyboard_check(vk_space))vspeed-=vspd

 

//jump

 

 

}

 

if (place_free(x,y+1)){ gravity=0.5 ; friction=0.1 } else gravity = 0

 

//gravitacja

 

if (vspeed>0) sprite_index=spada

 

if (vspeed<0) sprite_index=skacze

 

if (vspeed=0) sprite_index=jedzie

 

if keyboard_check_pressed(vk_lcontrol)=sprite_index = kickflip_spr

 

//operacje na spritach

 

 

nie działa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...