Skocz do zawartości
lvla2y

Black-Men 2

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Black-Men 2

 

Gatunek: platformówka

 

Opis: Fabuła nie uległa zmianie mamy takie samo zadanie jak w części pierwszej gry czyli zbieranie chamburgerów. Jak na razie w wersji demo mamy 3 plansze.

 

Download: Download[1192KB] Download2 [1.2MB] Download 3 [1229KB]

 

Autorzy:

Programowanie:
lvla2y

Fabuła:
lvla2y

Grafika:
lvla2y

Muzyka:
lvla2y

Screeny:

 

http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/dw924_menu.JPG - menu

http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/jz6001_pl1.JPG - plansza 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

kolejna gwniana gra na gmc

1/5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
chamburgerów

a także hamburgerów

 

Gra to DNOO

Grafika do kitu, muzyka do kitu, dźwięki z GMa, Postać ciągle o coś zahacza, przejść można w 5 minut (3 lvle)

Bum! 1/5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

lubie barszcz.

 

-

Fabuła nie uległa zmianie

 

Zaraz, to pierwsza część miała jakąś fabułę?!

 

czyli zbieranie chamburgerów.

 

Ratunku... Czyżby chodziło tu o sznycle robione z chamskich indywiduów? Toż to kanibalizm! Powinieneś był nazwać tę grę "LECTER-MEN".

- We w miarę estetycznym menu pogrywa sobie wesoła, midikowa muzyczka. Nienajgorzej się zaczyna.

- Optymizm zmienia się w niesmak, gdy okazuje się, że przyciski w menu mają dziwnie poprzesuwane maski, przez co ich górne połowy są odporne na klikanie.

- Gdy zaczyna się gra... Ratunku. Nasz czarny lud ma dziwnie mrygające stopy, nie rusza nogami przy chodzeniu (na niewidzialnej deskorolce jeździ, czy jak?), hamburgery pikają przy zbieraniu niczym jakieś UFO, wrogowie to zmutowane gumisie (także na deskorolkach), pionowe łączenia ścian nie istnieją, ściany niekiedy nie są dopasowane do siebie (pierwsza platforma od dołu 1. poziomu). Z początku wydawało mi się, że nasz ludek to postać w kapeluszu, ale po bliższym przyjrzeniu się zrozumiałem, że to sześciokątne coś to jego głowa. Nasz pistolet (?) przy odwracaniu się w lewo nadal rysowany jest z prawej strony postaci, tyle że zwrócony w dół. Tak więc odwrócona w lewo postać wygląda, jakby wystrzeliwała pociski ze swego krocza.

-- Inna rzecz, że zamierzasz zmienić postać... i nic innego.

- Plus za zabijanie wrogów. Przy postrzale naprawdę wygląda to tak, jakby ich zwłoki padały na ziemię.

- Postać niby Spiderman potrafi zaczepiać się o ściany. Podskocz postacią, dotknij skaczącą ściany i trzymaj strzałki - delikwent będzie wisiał w powietrzu.

- Na poziomie 2. można zatrzymywać platformy wedle woli. Zejdź z platformy i natychmiast przyciśnij klawisz lewo/prawo, by "wejść" w platformę - postać i platforma zawiśnie nieruchomo.

- Na poziomie 3. ni stąd, ni zowąd poziom jest większy, przez co występuje ohydna pikseloza.

- Myślisz, że jesteś fajny, bo rozwalalnym klockom dałeś cząsteczkowy efekt wybuchu? Nie, w ten sposób tylko podkreślasz i przypominasz o biedocie ogólnej reszty grafiki.

- Człowieku, dalsze kwiatki: Wejdź na ten klocek (czy też na wieżyczki obok lawy) przy początku 3. poziomu. Stoisz? Dobrze. Teraz wciśnij prawą strzałkę, by zejść - nie da rady - postać szamoce się niczym Globi przyłapany przez Ranmusa.

- Ech, w ogóle kolizje w tej grze to jeden wielki kataklizm. "Pochader" co chwila się blokuje, szamoce się, wije - masakra. Nie da się przez to grać! Trzy razy przez blokowanie się postaci umarłem na 3. poziomie, bo trampolina wystrzeliła mnie pionowo w lawę.

- Zadziwiające, że gdy wpadniemy do lawy - postać zmienia się w jakieś krechy, które spływają z ekranu. Tymczasem kolizja z gumisiem nie pociąga za sobą takich atrakcji, a jedynie restart poziomu - czemu? Czyżby gumisie, schwytawszy, robiły nam coś tak strasznego/odrażającego, że boisz się to ukazywać?

 

- Za to powiem, że design poziomów zgrabny jak na początkującego - nie poszedłeś drogą różnych przygłupów, dla których "poziom" to kilka klocków przypadkowo porozrzucanych w powietrzu. U ciebie są pułapki, są wyzwania. Za to plus. ALE CO Z TEGO SKORO PRZEZ ZŁE KOLIZJE NIE DA SIĘ GRAĆ!

 

- BTW: Widzę, że Nobody uwieczniony jest w tabeli najlepszych wyników. Inna rzecz, że jakoś kiepsko grał. (to tylko żart)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem , poprawić sugerowane tu błędy , a więc zmieniłem grafikę bohatera i platform , bohater już nie powinien zacinać się na dobre .

 

Tu link do poprawionej wersji : Download

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zacznę może od tego , iż grafika lawy powinna być animowana / ulepszona (statyczna). Nadal nie wiem dlaczego postać gdy dotknie lawy od spodu umiera. Koniecznie przyśpiesz pociski dodaj za nimi ewentualnie smugę . No i oczywiście ustaw jeden view w roomach, a tak to gierka mi się osobiście podobała daję mocne 2.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Więc zacznę od grafiki gry , grafika przyzwoita . Fabuła gry marna , bo cóż to za fabuła zbieranie hamburgerów.

Muzyka gry może być . Poziom trudności bardzo łatwy , grę przeszedłem za pierwszym podejściem , bez żadnych powtórzeń. Menu , dobre , chodź jest w nim mały błąd dostrzeżony już wyżej. Animacji w grze brak . Ogólnie moja ocena wynosi 2/5 . Gra nie najgorsza .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wymiatasz...

 

looking 100%

||||||||||||||||||||||

 

no, lepiej, ale ciągle się zacinam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A mi się gra bardzo podoba, przyjemna platformówka, skończ ją choćby dla mnie :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Super gra super się gra ogólnie 4/5 nie licząc kilku bugów

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem sobie mało przerwę ale oczywiścię projektu nie poczuciłem.

 

Wracając do tematu , a więc dodałem 5 planszę , zmieniłem planszę 2 i dodałem kilka nowych elementów. Poza tym zrobiłem animację co nie których elementów.

 

Można pobrać : tu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak miło, że nie dałeś możliwości wyjścia z gry! Cóż za spryt! edyną motywacją jest to, że jeśli się to przejdzie, to wkońcu będzie można to wyłączyć. Dalej jest dziwne, bohater nie ma maski i może na platformach wieszać się na ręce... przeszedłem 2 lvle i mi się znudziło ale oczywiście jedynym sposobem na to ustrojstwo jest zabicie procesu :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×