Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

do_logo2.png

Tytuł: The Lord of Ikaria (TLOI)

Strona WWW gry.

obrazek.png

Gatunek: Strategia(turowa)

 

Opis: The Lord of Ikaria jest to strategia turowa. Akcja gry rozgrywa się w pięknej krainie "Ikari". W grze wcielamy się w władce owej krainy. Musimy bronić ją przed najeźdźcami. W grze znajdzie się wiele jednostek róznego typu, wiele czarów i magicznych przedmiotów.

 

 

Autorzy:

Programowanie: Cysior

Fabuła: - Cysior & Adriann

Grafika: Cysior & Adriann

Muzyka: -

 

 

Screeny:

 

Zamek:

SS_1

SS_2

SS_3

Świat:

SS_4

Inne(nie koniecznie SS):

Miecznik-topdown(walka)

Przykład ulepszania jednostek(graficzny)

Stare:

OLD_SS

 

Podziękowania:

Chciałbym podziękować Wojzax'owi za wykonanie tła do zamku :) -https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=21645

Chciałbym podziękować także Markowi.S za objaśnienie mi paru rzeczy związanych z pathami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To chyba ma być coś jak heroses, zobaczymy jak to wyjdzie,ale popraw grafike poza miastem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz już pomysły na jednostki? Mógłbym dodac jakieś nowe :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W nazwie chyba powinno być bez drugiego "the" bo dziwnie brzmi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jakie masz już pomysły na jednostki? Mógłbym dodac jakieś nowe :D

 

Takie jednostki mam narazie:

Mnich, łucznik, pikinier, miecznik, mag, druid, Cyklop, Meduza, Nekromanta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem poziomu sztucznej inteligencji na mapie i pod czas walki :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Walki chyba w ogóle nie ma

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Walkę juz mam na testowej grafice.

Już niebawem bd film pokazujący przebieg walki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Takie oto pomysły:

kusznik, kapłan, oszczepnik, paladyn

A z tych bardziej egzotycznych (cokolwiek to znaczy):

feniks, żywiołaki, golemy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

super, widzialem to wszystko w epickich "Heroes of Might and Magic II" w slicznej pixelartowej grafice... no coz... kto chce wiecej herosow siadzie do wbudowanego edytora.

 

a tak na powaznie ta gra bedzie miala cos czego herosi nie maja czy tworzysz ja tak dla przyjemnosci i dla wprawy?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest to moj pierwszy poważny projekt. Wiec gre robie dla wprawy. Lubie to co robie :]

Napewno nie przebije kultowych heroes ale się staram w małym procencie im dorównać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A fe! Precz dusza nieczysto!

Nie waż się dodawać oklepanych jednostek do tak dobrze zapowiadającej się gry!!!!1

Jeśli chcesz to napisz mi na pw a zapodam kilka nazw

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jescze nad niektórymi jednostkami pomyśle. Obecnie robię duzo grafiki i mam pytanie czy jest jakaś osoba chętna do pomocy?

Chodzi mi głownie o mape świata : Budynki Top Down.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem zmienic grafike w mapie świata.

Wygląda to teraz tak.

Narazie pustawo ale juz niedługo to sie zmieni.

swiat.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no duzo tam nie ma :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

pokaz.png

 

Dwa nowe budynki(mapa swiata):

Tartak

Kopalnia

 

Juz niebawem dodam film z przebiegu gry.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tartak nie powinien być zabudowany ;) Gra ciekawie się zapowiada. Kiedy można się spodziewać demka?

Ps. W tym roku będą chyba zacięte boje o Tymona 2010.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
To trochę jak Heroes... ;]

Ale zapowiada się nieźle :P

Ja nie wiem co złego jest w tym że gra podobna jest do jakiejś kultowej gry przecież jak gra jest dobra to po co wymyślać nie stworzone rzeczy żeby gra pobiła asassin creed 2 prawda...

 

Co do Tymona to pewnie dostanie Almora wersja 0.8.1 albo Aliensy ;) jeśli wyjdą w tym roku ale widzę że projekt idzie pełną parą wiec pewnie jesienią będziemy mieli przynajmniej jakąś betę.

 

Co do gry to dodaj jakieś elementy upiększające otoczenie typu kamyki nad stawem jakiś krzaczek koło drzewka. Możesz też dodać jakieś tereny łowieckie z których można by było wydobywać żywność, która była by potrzebna do zwerbowania woja wraz z złotem. Ale ja nie chce Ci źle podpowiedzieć żeby potem nie było na mnie ale postaw też żeby można było stawiać na ekonimie typu nie wiem jak znajdziesz jakąś kopalnie to co tura można z nie wydobyć ileś surowców ale jeśli ulepszysz kopalnie to będziesz mógł tego surowca wydobywać więcej. Albo przykład że co 5 tur płacisz żołd swoim żołnierzom i możesz teraz zwiększyć im żołd przez co zwiększą się morale, a żołnierze będą szybciej poruszać się po mapce lub zmniejszyć przez co zmniejszą się ich morale i będą się poruszać wolniej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy będzie demko, ale pełna wersja gry wyjdzie miedzy lipcem a sierpniem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem zrobić tak jak mi sugerował Lech4444. W grze będą rozbudowywane kopalnie, tartaki oraz rozne warsztaty.

 

Wygląda to mniej wiecej tak:

 

Poz. I - 1 surowce na ture

Poz. II - 2 surowce na ture

Poz. III(max) - 4 surowce na ture

 

No i moja wstępna grafika trzech najważniejszych surowców(potem dodam inne):

pokazv.png

Drewno, zelazo i złoto

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam fajny pomysł. Zamiast kupować żołnierzy będzie się płacić im żołd co tydzień, co by oznaczało, że można w szybkim czasie zdobyć duże wojsko, ale już utrzymywanie go byłoby trudniejsze. No i byłoby ograniczenie, że w danym miejscu można wynająć tylko ileśtam żołnierzy. Ale tak byłoby w ludzkich frakcjach, a mogłaby być jeszcze taka z jakimiś bestiami itp. gdzie nie płaciłoby się wojownikom, ale uciekaliby kiedy przez powiedzmy 3 dni nie odbyliśmy żadnej walki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×