Skocz do zawartości

Przygody Enia.


Plamka

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Przygody Enia

 

Gatunek: Top-down; labirynt

 

Opis: Gra zaczyna się od tego że Eniek wchodzi do Jaskini Zła gdzie chce zabić strasznego potwora który zjada małe kózki z pola. Zadaniem Eńka jest przedostanie się przez labirynt na drugą stronę jaskini. Czy pomożesz Eniowi zabić mrocznego potwora?

Download: - kliknij

 

Rozmiar pliku: 2 367 488 Bajtów

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Plamka

Fabuła:
Plamka

Grafika:
Plamka

Muzyka:
nie ma. a jeśli jest to Plamka.

Screeny:

 

beztytuueg.png

 

Informacje Dodatkowe:

Potwora nie ma ponieważ to demo.

Jestem dopiero newbie, to moja pierwsza gra, siedzę w GM od wczoraj.

Nie oceniajcie zbyt surowo :P

Za jakiś czas wyjdzie pełna wersja, lecz tylko jeśli ta wam się spodoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Przechodziłem po tych niszczących się klockach, raz się niszczyły, raz nie, ale moją przygodę zakończyło wpadnięcie w ten rozsypany piasek symbolizujący kolce. Popracuj nad tym jeszcze z rok, może coś z tego będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pierwsza to od razu musisz dawac tutaj?

Weź się ogarnij. Spędź kilka dni na robieniu gry i wtedy pokazuj.

Ja nie wrzucałem pierwszego catch the clowna ani 10 innych dupnych gierek (no dobra, zrobiłem tylko ctc przed tankami, ale to bez znaczenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak. Levele są nudne, proste i nieciekawe. Prócz tajemniczego białego proszku (gwoździ? robaków?) nie ma żadnych przeszkód. Grafika ładna nie jest. Jest to demo, ale nie pokazuje nic ciekawego ani nowego i sądzę, że ten potwór też by za dużo nie zmienił. To że jesteś nowy nie oznacza, że masz jakieś specjalne traktowanie :D gra to gra. Najpierw sam sobie zadaj pytanie, czy spodoba się innym, a później wstawiaj. Większość pierwszych gier lepiej zachować dla siebie jako nauka. Tak więc podsumowując pełnej wersji tej gry nie chciałbym, ale za to wolałbym, żebyś poćwiczył i zrobił coś ambitniejszego ;)

 

EDIT: A się rozpisałem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj to tylko demo potem poprawi się to i owo zamiast kulki będą ludzie i trudniejsze levele.Dlatego wlepiłem demo żeby zobaczyc czy się podoba bo jak nie to poco robic pełną wersje która bedzie ciekawsza, trudniejsza ambitniejsza itp. No po co?

 

P.S.:Oceńcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że demo ma zachęcać do gry, a jedyne co napisałeś to to, że pojawi się potwór, co bardzo interesujące nie jest. Tego dema nawet nie ma co oceniać, już pisałem, że takie prace lepiej zachować dla siebie (tak! nawet takie, które później się "ulepszy").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak wiem ale już robiłem sobie jakieś łatwe rzeczy coś co jest tak proste że w 3 minuty się robi a teraz zrobiłem to.Jak sie nie podoba to nie graj nie oceniaj i tyle niektórzy czekają na to aż będzie ta pełna wersja. A jeżeli chodzi o pełną wersie nie dodam tylko potwora dodam więcej pułapek większą mapę więcej lvl trochę logiki też dam i będzie ładna gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ja chce żebyście oceniali i powiedzieli czy się wam podoba nie chcę słuchać waszej wypowiedzi nie związanej z tematem ;/

 

Japanstache, to sie ciebie nie tyczy, takie wypowiedzi lubie.

nie wiem kiedy, ale wkrótce doczekasz się upragnionej gry.

Może to potrwac, pocwicze abyś nie tylko ty się w eniu zakochał ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, ogarnijcie się. Gnoicie młodych zdolnych twórców gier. On się dopiero uczy. Jak na początkującego to jest cudo! Grafika jest całkiem ujmująca. Pewnie sami byście nic lepszego nie zrobili i jesteście zazdrośni! :/

Plamka, czekam czym jeszcze nas zadziwisz : D

Nie mogę się doczekać pełnej wersji i ósmej części : )

Już myślę nad layoutem pierwszej polskiej fanowskiej strony tej gry :P

 

Moja ocena to ([3^(0,6)]/2) na 5 : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba nie wiesz co to demo

otóż to skrót od demonstracji, szczerz takiego działu nie powinno być, bo demo robi się przeważnie po skończeniu gry by zachęcić do jej kupna, a wszystkie wcześniejsze rzeczy o tzw zapowiedzi(gdzie i ten temat tak naprawdę powinien trafić),

a ten dział raczej powinien być nazwany, czymś w rodzaju porzucone projekty, ale to już taka moja dygresja

 

co do gry, chciałeś byśmy ją ocenili, ja ją chętnie ocenie, ale pod względem zapowiedzi a nie dema

(tak będzie bardziej fer dla ciebie)

 

gra jak narazie jest słaba ale popracuj nad:

- grafiką (było już wspomniane)

- dodaj ciekawe pułapki i zagadki (było już wspomniane)

- dodaj dźwięki + muzykę

 

to gra może wyjść całkiem ciekawa

 

podsumowywać oceniam ją teraz na naciągane 3 popracuj nad nią to może i nawet być 6

no to tyle z mojej strony

życzę powodzenia w dalszej pracy nad grą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Mam czas, więc jak zwykle zrobię łapankę:

 

- Zaczyna się gra. Z głośników dobiega bieluteńka cisza. Po dłuższym przyglądaniu się zauważam czarne (na ciemnozielonym pstrokatym tle), niewyraźne i napisane różnymi czcionkami pozycje w menu.

- Gra się zaczyna. Cisza nadal. Próbuję wejść w rozsypaną mąkę czy też kokainę, lecz wtedy moja łysiejąca kulka ni stąd, ni zowąd pokrywa się keczupem. Morał: narkotyki są be. Na szczęście kokaina rozstawiona jest bez większego sensu (np. w narożniku, do którego gracz i tak nie wejdzie, bo nie ma po co - albo blokujące korytarz, obok którego biegnie bliźniaczy, pusty korytarz).

- Ogólnie cały rozkład poziomów upstrzony jest kwiatkami w rodzaju ślepych uliczek bez żadnej zawartości. Inna rzecz, że w wyniku kiepskiego wykrywania kolizji wejście w te wąziutkie przejścia byłoby niemal niemożliwe.

- Problem pojawia się na końcu poziomu. Musimy bowiem wejść w wymienione wąziutkie przejście, aby przejść obok kokainy i dosięgnąć wyjścia. Niestety, jak już wspomniałem, manewrowość kulki jest zerowa. Aby nie umrzeć, trzeba poruszać kulką z dokładnością - dosłownie! - co do piksela!

- Na drugim poziomie: znów kokaina bez sensu rozsypana w miejscach, do których gracz nie będzie wchodził. Po niezliczonych próbach udaje mi się rozwalić enterem ściankę (gra ma problem z wykryciem kolizji kulki z rozwalalną ścianą) i dojść do exitu.

- Na trzecim poziomie efekt zaskoczenia: zmienione tło. Jak zwykle design bez sensu.

- Eee, nudne to demo, nawet nie miałem sobie z czego porobić jaj :( i nieśmieszna łapanka wyszła.

 

Moje rady:

- popracuj nad grafiką

- popraw poruszanie się gracza, bo trudno wchodzić w korytarze, omijać pułapki czy rozwalać ściany

- dodaj muzykę (nierujnującą uszu)

- popraw design poziomów (np. nie wstawiaj białego proszku w miejsca, gdzie gracz i tak na pewno nie wejdzie)

- może zmień tytuł na ciekawszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie pełna wersja będzie lepsza wszystko będzie poprawione. Dodam sobie do serca to co mi powiedzieliście i spróbuje to poprawic. Nie wiem kiedy zrobię pełną wersje bo nie jestem pewien czy dam rade wole się jeszcze poduczyć to dopiero zacznę produkcje pełnej wersji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam ci radę:

 

Jak się Szanowny Pan Eniek (:D) zatrzyma, to zrób żeby ten normalny początkowy sprite zamienił się z tamtym.

 

Mniej więcej coś takiego (na klockach):

 

Press up= Start moving in a direction (do góry)/ change sprite to xxxxx*

 

*ten sprite jak idzie do góry

 

Relase up= Start moving in a direction (stop)/ change sprite to 111111*

 

*Sprite początkowy

 

 

Mam nadzieję, że pomogłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za rade.Lecz jak Eniek się zatrzymuje to w jakąś stronę patrzy więc jest dobrze ustawione np: zatrzyma się jak idzie w lewo więc patrzy w lewo no nie ;] ale postaram się to zmienić dziękuje za poradę ;p

 

Nie ma problemu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za ocenienie gry wszystkie uwagi dotyczące demo postaram się poprawić. Pełna wersja nie wiem kiedy wyjdzie bo na razie zajmuje się czymś innym. Jeżeli ktoś jeszcze widzi jakieś błędy w grze które nie zostały wymienione przez innych użytkowników to proszę napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hmm...grafika do wymiany, szczególnie bohatera, nawet fajnie się gra, ale ciut dynamiki bohaterowi przydało by się nadać. Zauważyłem, że niektóre fioletowe klocki są niestarannie poukładane obok siebie(np. nachodzą na siebie).

 

Gameplay: 3.5/5 jak mówiłem trochę dynamiki

Grafika: 2/5

Muzyka: hmm nie ma :(

 

Ogólnie: 3.5+2=5,5/2=2,75

 

Ale dostaniesz trzy gwiazdki :thumbsup: i wierzę, że ta gra będzie lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...