Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No to w czym problem,zbuduj przestrzeń,niech rzeczy będące bliżej będa jaśniejsze a bardziej oddalone ciemniejsze,gracz niech będzie np lekko czerwony, tło lekko niebieskie(ale tylko lekko), itemki np żółtawe i już nic się nie będzie zlewać,będzie ładnie,schludnie i oryginalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

fajne ale chciałbym kiedyś zobaczyć od ciebie coś co nie jest tibią albo alien shooterem na statku kosmicznym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narysowane to to ładnie ale co mi sie nie podoba (oprócz perspektywy) to to ze każda mała rzecz, kamyki kwiatki, kończynki wybija sie tak mocno z tła, gruby czarny kontur, nieproporcjonalność wobec siebie różnych rzeczy (kwiatek wielkości pniaka), sprawia wrażenie jakby każda z tych rzeczy była interaktywna, do podniesienia. Nie spełnia to roli tła za bardzo wali po oczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Not bad, ale coś cholernie małe to. Lepiej, żeby kamień nie był przeszkodą. Poszerz to nieco.

 

Ciekawy styl, taki Twój, charakterystyczny. Wychapałabym nieco tył wyspy, w sensie łuk zieleni z tyłu bardziej płaski, to wyspa nie byłaby taka baryłkowata. W tym poprzednim screenie, ten zamek ma fakturę, która mnie mierzi, wygląda jak pobałaganiona, jakby ktoś zmniejszył coś.

 

Ode mnie taka delikatna pani, nie wiem, czy już ją wstawiałam, czy nie, bo robiłam ją dawno temu, jakieś pół roku pewnie, ale potem ją poprawiałam mocno i w sumie jestem zadowolona z końcowego efektu. Niezwiązana wyjątkowo w żaden sposób z żadną grą.

 

innocent1a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

######ste pióra, co do poprawek to jeszcze by można było zgotować żeby jej prawe oko było takiego samego kształtu jak lewe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
@Shil: Ucho za nisko. :P

 

I niedopracowane. Coś ta pani taka zbyt klarowna mi się zdaje, dobrze byłoby doprawić to niedoskonałościami na skórze. Ogólnie nie podoba mi się zbytnio faktura jej skóry. Niby się lśni, ale połysk jest zbyt metalowy, skóra powinna w okolicach policzków i czoła mocniej odbijać światło. Krytycznie, konstruktywnie, ale ogólnie praca ładna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I niedopracowane. Coś ta pani taka zbyt klarowna mi się zdaje, dobrze byłoby doprawić to niedoskonałościami na skórze. Ogólnie nie podoba mi się zbytnio faktura jej skóry. Niby się lśni, ale połysk jest zbyt metalowy, skóra powinna w okolicach policzków i czoła mocniej odbijać światło. Krytycznie, konstruktywnie, ale ogólnie praca ładna :)

 

Może to bogini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
wyglada swietnie, trzeba miec naprawde skilla zeby namalowac cos co wyglada porzadnie

no i sweter pozamiatał

akurat farbami trochę łatwiej osiągnąć przyjemne dla oka efekty niż w digitalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

######ste pióra, co do poprawek to jeszcze by można było zgotować żeby jej prawe oko było takiego samego kształtu jak lewe.

 

Powiem Ci, że nie wiem obecnie jak to poprawić, jak ktoś to widzi, to jestem otwarta na podmalówki.

 

Co do ucha, no shit, fakt, że za nisko, a że nieszczegółowo, to mój leń.:D

Co do faktury skóry, nie czaję metalu, metal daje połysk mocny, a punktowy lub liniowy, więc to chyba nie o to chodziło... a czoło jest jaśniejsze jak pada światło z góry... doprecyzuj proszę.

 

A płótno - fajny kształt, sweter, poświata dziwna. Za smutno nieco, ale to w sumie nie jest najwazniejsze, jeśli reszta jest poprawna.

Nie wiem, co będziesz poprawiał, napisałeś 50%, więc pewnie wszystko się zmieni, ale napiszę co teraz jest dziwnie. Oczy nie mają prawie cienia wokół, zwłaszcza pod brwiami, cień pod brwiami się układa w łezkę poziomą, źrenice nie mają błysku (ostrożnie, lepiej szary niż za biały), nos jest zupełnie płaski. Warga jak ktoś pisał, ale teraz to mało widać. A to że jest blada - przy takim otoczeniu nie spodziewałabym się mocnych kolorów, ale fakt, że delikatnie na policzkach, tylko też zgaszonym różem, ciężko teraz będzie, bo to musi być dalej w tej tonacji kolor, trudne to.

A digital jest trudniejszy manualnie - bo trzeba wyrobić sobie dobrą rękę, tu krezka jest zawsze drżąca, nie rozmażesz łatwo, nie połączą Ci się same kolory jak na płótnie.

Ale zaletą jest to, że możesz cofnąć, zrobić nową warstwę, zmienić krycie, dodać teksturę. Wszystko ma za i przeciw i w obu trzeba ćwiczyć dużo, baardzo kurna dużo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...