Skocz do zawartości

Endurance


Wojzax

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
endurance2.png


Tytuł: Endurance

Gatunek: Top Down Shooter

Opis: Jason LeMarc jest amerykaninem francuskiego pochodzenia, którego II wojna
światowa zastaje w Forcie Bragg w Północnej Karolinie. Zostaje zrucony w Normandii, gdzie walczy do
lipca 1944 roku. 17 Września 1944 roku, Operacja Market - Garden na terenie Holandii. Jeden z samolotów
82. Amerykańskiej Dywizji Powietrznodesantowej zostaje trafiony w silnik pociskiem przeciwlotniczym i
zaczyna spadać. Załoga zostaje ewakuowana, a oddział Jasona LeMarca zostaje porozrzucany po okolicy.
Jason ląduje w lesie niedaleko granicy holendersko-belgijskiej gdzie znajduje się linia frontu. Wśród
zawieruchy musi odnaleźć swój oddział, lub chociaż przetrwać na niebezpiecznym terenie. Gra jest
shooterem z widokiem top-down z misjami dziejącymi się w dzień i w nocy.

Autorzy:

Programowanie:
Dawidds

Fabuła:
Wojzax

Grafika:
Wojzax, PabloGM

Muzyka:
Yasq


Screeny:
http://img101.imageshack.us/img101/16/asdqwezxc.png
http://img384.imageshack.us/img384/3328/endurancescreen.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie podoba mi się za bardzo całokształt fabuły. "Jason LeMarc jest amerykaninem francuskiego pochodzenia" Kogo to interesuje?

W grze wcielamy się w rolę Polskiego profesora, który był kiedyś komandosem w wojsku. Ale teraz pracuje w Angielskiej firmie "Genetic" gdzie razem z innymi profesorami przeprowadza badania genetyczne na ludziach, którzy posiadają nadludzkie zdolności. Lecz sprawa wymyka się spod kontroli i ludzie zaczynają przybierać coraz bardziej nieludzkie kształty. Aż wkońcu zamieniają się w bestie, które niszczą wszystko co stanie im na drodze. Twoim zadaniem jest wykorzystać swoje umiejętności wojenne i uciec z tego budynku. Lecz to nie jest proste, ponieważ bestie utrudniają ci ucieczkę atakując cię. Głównym celem jest ucieczka z budynku. To już tyle jeśli chodzi o fabułę teraz trochę o innych rzeczach. W grze mamy do dyspozycji 8 broni i 12 etapów gry do przejścia. Akcja gry rozgrywa się w Londynie w 2042 roku. Gra nie będzie zawierała trybu multi. Gra oferuje ponad 20 minut grania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grafika nieco brzydka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka się fajnie zapowiada oprócz fabuły. Nie podoba mi się za bardzo całokształt fabuły. "Jason LeMarc jest amerykaninem francuskiego pochodzenia" Kogo to interesuje?

Wydaje mi się, że akurat fabuła jest naprawdę dobra, a to, że główny bohater jest z pochodzenia Francuzem też ma znaczenie, w końcu Normandia jest częścią Francji a niej dotyczy częściowo fabuła.

grafika nieco brzydka

Chłopaki poprawią :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak nie wyjdzie.
Wyjdzie.

Jest nas trzech, ja kodzę, więc zostaje dwóch do poganiania mnie do roboty =)

 

Fabuła była wymyślana przez Wojzaxa w trakcie pisania zapowiedzi (lol), ale lepszej raczej i tak nie będzie.

 

Co do grafiki - na pewno te szare bloczki zostaną zmienione (narysowałem je na chama póki Wojzax mi ich nie zrobi (a coś zapomina o nich ostatnio)). Reszta raczej nie :P

Choć i tak grafika jest ładna - do tego dojdzie jeszcze więcej leżących syfów typu te widły, i powinno być fajnie.

No i na screenach nie widać fajowego oświetlania gracza przy strzale i animacji pocisku.

 

Dobra, idę pisać ai, póki mam wenę... ;d

 

Ed: Wojzax, Ty dałeś pełnego screena czy go zeskalowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówcie, czy wolicie widzieć przeciwnika przez ściany, czy nie.

Widzieć to wiadomo jak to wygląda, tak jak w każdym tdsie na tym forum (:P), a nie widzieć by w grze wyglądało mniej więcej tak:

shadowsp.png

(to rysowane na szybko w photoshopie).

 

Ew. przeszkody za niewidocznymi ścianami mogą pozostać widoczne (jestem osobiście za tym rozwiązaniem), co by wyglądało jakoś tak:

shadows2.png

Jest to na tyle fajne, że wiedzieli byśmy chociaż, jakie przeszkody znajdują się za czymś (a przeciwników znajdujących w tym zacieniowanym obszarze byśmy nie widzieli), a nie, ze musieli byśmy wychylać się aby przypomnieć sobie, gdzie była skrzynka za którą schował się niemiec :P

 

A jak ktoś ma słaby komputer to dało by się możliwość wyłączenia rysowania cieni (było by wsyztsko widać tak jak teraz, z tym, że jeśli przeciwnik znajduje się za ścianą to by był niewidoczny.

 

Bo teraz jest po prostu głupio - zawsze wiemy, gdzie znajduje się przeciwnik, i on po prostu nie może nas w żaden sposób zaskoczyć.

 

PS: Ankiety nie dam bo nie ja założyłem temat. Ale jak ktoś doda to się nie obrażę ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 opcja pod warunkiem, że będzie można widzieć kawałek przeciwnika jak będzie wystawał.

I niech nic nie będzie można widzieć zza przeszkód. Po prostu czarno. Trzeba pamiętać, że tam czy tam była skrzynia lub przeciwnik. Będzie ciekawie jak przeciwnicy będą się poruszać za przeszkodami i nie wiadomo gdzie tak na prawdę są :D

 

Był przeciwnik. Już go nie ma. Gdzie się podział? A tu nagle bierze nas z zaskoczenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu nagle bierze nas z zaskoczenia!

Od tyłu jednym słowem nas bierze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no druga opcja najlepsza.

A jak dajecie opcje ze przeciwnika przez sciany nie widac to moze w druga strone to samo? mozliwosc chowania sie za plecami przeciwnikow i cicha eliminacja to to co tygrysy lubią najbardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeciwni mnie przez ściany nie widzi, to wiadomo.

Pola widzenia jeszcze nie zrobiłem, ale takie pierdółki to się zostawi na później.

 

Jakiś słuch na pewno będzie trzeba przeciwnikom i tak dać (żeby nie było, że jeden niemiec będzie sobie siedział w budynku, podczas gdy tuż za oknem jego koledzy walczą z graczem), więc przy okazji będzie można zrobić to skradanie (skradanie w sensie chodzenie wolniej już jest (teraz tylko po to, aby się poruszać jednocześnie nie zmniejszając celności broni)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...