Skocz do zawartości

Ruch po spirali, ruch po elipsie


Makary155

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym w swojej grze dodać efekt aury z particlów wokół postaci. Problem w tym że to nie gra top down a izo, a dodanie emitera poruszającego się po okręgu wokół postaci pod lekkim skosem głupio wygląda i trzeba tam użyć elipsy.

 

Drugą rzeczą z którą nie mogę sobie poradzić to ruch emitera po spirali. Chciałbym dodać ten efekt do czaru Implozji, gdy cząstki dojdą do postaci, ten ded.

 

Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spirala to ruch po okręgu gdzie promień się cyklicznie zmniejsza. Elipsa spłaszczona w poziomie, to: [x=x; y*skala_splaszczenia]

 

GML
emX=x+lengthdir_x(promien,kierunek)

emY=y+lengthdir_y(promien,kierunek)*skala_splaszczenia

promien-=zmniejszenie_promienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...