Skocz do zawartości

Arkanoid A Demo


EnD

Rekomendowane odpowiedzi

Demo mojego pierwszego (i najnowszego) dzieła stworzonego w programie gamemaker. Puki co wypuszczam demo - traktujcie to jako werjsję beta. Wkrótce światło dzienne ujrzy pełna wersja gry Arkanoid A (freeware), a bedzie w niej:

 

wszystko co znacie z arkanoida oryginalnego

mnóstwo świetnej muzyki

bardzo duża ilość plansz

i dużo innych rzeczy.

 

 

Plik dema jest bardzo duży (5,46MB) i wszystkich chętnych do zagrania zapraszam do kontaktu ze mną przez gg:2903597 lub email kkuczok@o2.pl.

 

Oto link http://members.lycos.co.uk/kuczok/arkanoid_a_demo.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak:

Wady:

  • sterowanie klawiaturą
  • mogę wychodzić paletką dowolnie na boki
  • piłka z boku odbija się w złym miejscu
  • klocki na dole powinny być nie widoczne
  • grafika z bibliotek
  • duży rozmiar
Zalety:
  • super muzyka :D
No więc u mnie ocena wygląda 3/10 ale mam nadzieję że się poprawisz :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na poczatkujacego nawet niezle, ale popieram mego przedmówce ktory stwierdził iż:

 

-klocki na dole powinny być nie widoczne

-grafika z bibliotek

-duży rozmiar

 

P.S - grafike mozna pominac, no wkoncu jak to poczatkujacy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży rozmiar to przez tą muzę... a grafa z bibliotek? no cóż, to przecież dopiero moja pierwsza gra. No a pozatym ta grafa z bibliotek zła nie jest przecież. Gra już została ukończona, lecz z tą paletką i z odbijaniem piłki bokami jeszcze sobie nie poradziłem teraz musze tylko to właśnie zmienić.

 

http://members.lycos.co.uk/kuczok/arkanioda.rar

 

Może ktoś mi podpowie jak zrobić te odbijanie dobrze?? i Żeby te klocki nie były widzialne od dołu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach objektu odznaczasz visible i masz nie widoczny. Piłka po bokach:

Tworzysz sprite o szerokości 1px i z wysokością okna gry. Dajesz go na krawędziach obu ścian i w ustawieniach objektu odznaczasz visible, a akcję na odbijanie znasz :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link nie działa. Może to tylko chwilowe problemy Lycosa, ale lepiej sprawdź link. :/

 

Powinno być chyba:

http://members.lycos.co.uk/kuczok/arkanoida.rar , co nie?

 

A gra jakaś takaś nijakaś. Ale jak na pierwszą grę to, hmmm... nawet nieźle.

 

No a pozatym ta grafa z bibliotek zła nie jest przecież.

No w sumie tak, ale ile razy można oglądać to samo?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia:

 

:) Plusy:

- nawet niezłe midy;

- pewne usprawiedliwienie, czyli to, że jest to pierwsza gra EnDa.

 

 

:jezor: Minusy:

- grafika z bibliotek;

- niedopracowana fizyka (np. piłka blokująca się na paletce);

- małe urozmaicenie.

 

Ale każdy musi od czegoś zacząć.

 

Werdykt ostateczny: pracuj dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra poprawiłem te błędy, ale grafe zostawiłem standardową.

 

Nową wersję arkanoida a możecie sciągnąć stąd:

http://members.lycos.co.uk/kuczok/arkanoida1.3.rar

 

Plik ma 8,91MB, zawiera jedną mp3 muzykę (chociaż planowałem jej więcej), do programu powinna zostać dołączona jeszcze reszta muzyki, lecz ma ona blisko 30MB i nie miałem na jakim serwerze ją zamieścić. Wszystkich chętnych do pobrania reszty plików muzyki zapraszam do kontaktu ze mną gg:2903597

 

=-=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach objektu odznaczasz visible i masz nie widoczny. Piłka po bokach:

Tworzysz sprite o szerokości 1px i z wysokością okna gry. Dajesz go na krawędziach obu ścian i w ustawieniach objektu odznaczasz visible, a akcję na odbijanie znasz :D .

 

Dzięki za pomoc, skorzystałem z twych rad, wyniki można urzeć w wersji 1.3!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grze jest trochę mało realistyczne odbijanie piłki od paletki. Ten skrypt polepsza to odbijanie:

{
 if (other.x < x)
   { other.direction = 110 + 80*(x-other.x)/sprite_width;}
 else
   { other.direction = 70 + 80*(x-other.x)/sprite_width;}
 if (other.y > y) other.direction := 360-other.direction;
}

Odbicia będą bardziej realistyczne

 

PS. W drugim poziomie coś jest nie tak. Piłka mi uciekła górą :D

PS2. Czemu w info wymieniłeś tyle zespołów a ciągle słyszę tylko nagranie OSTR!

PS3. To daj dwie muzyczki np.

OSTR - Polska i O-ZONE - Dragostea Din Tei (ale w oryginalnej wersji RADIO!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę jeszcze jednak się popprawić, jednak to wejsja była jeszcze testowa. Co to jest za obiekt other? Piłka czy paletka? Nie znam jeszcze dobrze kodu gamemakera, i nie rozumiem zbytnio co da mi ten kod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...