Skocz do zawartości

dawno tamu aka long time ago


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

@nobody - będzie :]

 

@tytan - myślałem przez chwile o wpakowaniu silnika fizyki ale to raczej nie ma sensu, fajbe by to było jakby można było wskakiwać na skrzynie itp. a teraz już troche za późno, skleiłem bardzo dziki system skakania po platformach i ruchomych skrzyń pod to nie podepne. A zasłananie sie jak rycerza w trine - to samo umie krasnolud ze swoją tarczą, lina jest niepotrzebna, ale moze kiedys dam jakiemus bohaterowi nowemu.

 

@bosu filmiki to już 2 były widać w nich większość misji, dodam pare nowosci i nagram nowy. Do dema jeszcze troche .

 

@gibon zobacze z tym promo, narazie mam 5 kawałków, teoretycznie mógłbym coś podkleić, ale i tak w grze muzyka prezentuje sie lepiej niż jak słucha sie jej na sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 223
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

może nie przed każdą misją, ale troche będzie tego, a i robota nie aż taka żmudna :) oprócz tego będą jeszcze zwykle animowane przerywniki, pewnie na zmiane z 'komiksami'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie sie wkurzylem i zaczalem od nowa robic grafike, tym razem przy urzyciu photoshopa nie sam paint, efekty (postacie i niebo narazie stare) wyglądają mniej więcej tak:

screenshot212.png

na screenie widać też efekt dynamicznych cieni i zmienione światło pochodni

 

 

screenshot210.png

tutaj widac depth blur made by psychix, załącza sie w krytycznych sytuacjach

 

 

 

a tutaj małe porównanie:

old:

 

screenshot206.th.png

new:

screenshot208.png

 

 

I wydaje mi sie że znam odpowiedź ale na wszedlki wypadek spytam, który rodzaj grafiki lepiej w gierce sie prezentuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

animacji za bardzo nie zmienialem jedynie je troche przyspieszylem, ogolnie dalej wacham sie czy postaci też nie walnąć w takim 'cieniowanym' stylu jak tło, roboty od cholery bo musialbym robic od początlu wszystkie animacje, ale moze jak kiedys bede mial zły dzień to sie za to zabiore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też puki co popieram ale nie mowie nie, tak samo zmiany 90% spritów na nowe nigdy nie planowałem a sie stało :P

swoją drogą jeszcze jeden screen:

screenshot216.png

cienie beczek troche za ciemne, wiem poprawie, ogień też do poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nirwana

spoko poradze sobie z ogniem nie martw sie :)

i jak dalem wszystko cieniowane to 3 kolorowy ogien by nie pasował, ale nie jeden ogien sie w życiu robiło :D

@KozakPL

nie mam pojęcia kiedy, nie chce obiecywać, ale chciałbym sie wyrobić z nią w tym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze takie coś, dużo błędów jak narazie ale przed chwilą zacząłem robić, jak coś bardzo rzuca sie w oczy (nie licząc tego jak sie kończy skarpa w lewym górnym rogu i paintowego nieba) to piszcie:

screenshot221z.png

acha ten łeb na patyku też oczywiście wymienie

 

@Japan

no moge zawsze zmienic flage nic nie stoi na przeszkodzie. Nie podoba Ci sie ogolnie symbol i koncepcja czy sam wyglad?

@tytan

ogień fajny, ogólnie za duży dużo jak na ten w grze ale zawsze idzie pomniejszyć. Zrobie jakieś swój jak mi sie nie spodoba to zagadam ale mam też pare fajnych trików na rysowanie ognia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ogry i postacie i niektóre grafiki są ciągle prosto z painta, pozostale typu tekstury kamienie, trawa drzewa skrzynie itp itd są już przephotoshopowane.Ale myśle że zostanie tak że postacie będą cieniowane paintowo a reszta taka jaka widać na screenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wprowadzilem nową postać, doppelanger - szary,zmiennokrztałtny typek, możesz przejąć postać i zdolnosci kazdego napotkanego typka.

Tutaj robie w wała bandytów w skórze banydty:

dopler.jpg

a tutaj ich robie w wała w orginalnej postaci:

dopler.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wozjax nie ogr tylko:

wprowadzilem nową postać, doppelanger - szary,zmiennokrztałtny typek, możesz przejąć postać i zdolnosci kazdego napotkanego typka.

taki szary baran, chodzi jak pająk i dopuki nei zmieni krztaltu w przeciwnika to nie potrafi za dużo, ale samo zmienianie krztałtów daj emu najwięcej możliwości ze wszystkich postaci. można zmieniając 'stroje' jak w hitmanie dostawac sie w miejsca dostepne tylko dla jednego rodzaju przeciwnika, mozna tez w skorze rpzeciwnika atakowac innych ( i jesli nikt nie zauwazy ze atakujesz dalej pozostajesz w jego oczach incognito), mozna wbic sie w skure kundla ktory gdzies tam krąży, bo kto by kundla atakował itp. no i dodatkowo trzeba 'dostarczac mu zwłoki bo sam nie umie zabijac w szarej postaci, i samo kombinowanie z tym daje dużo radości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...