Skocz do zawartości

Towerlands


Phoenix

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Towerlands

 

Gatunek: Platformowy RTS

 

Opis: Cała gra obracac się będzie wokół portali, bo to właśnie przez nie będą dostawać się wrogie nam jednostki i to przez nie będziemy mogli przenieść się do tego drugiego świata by ze zwierzyny łownej zmienić się w myśliwego. Dalsza część fabuły jest aktualnie opracowywana.

Dalej. Aktualnie skupialiśmy się na samym kodzeniu. Efektem tego jest już prawie w całości kompletny system budowania i rozbudowy. To drugie jest uproszczone do minimum - wystarczy kliknąć LPM i wcisnąć enter, reszta zrobi się za nas. Ukończona została również grafika wszystkich podstawowych budowli m.in koszary czy laboratorium.

 

Co jest:

- budowa i rozbudowa

- kompletna grafika podstawowych budynków

- pare dodatków

 

Co będzie (niedługo)

- do końca obmyślona fabuła ( wszystkie questy itp.)

- reszta grafik

- naprawianie wszelakich bugów i niedociągnięć.

 

Autorzy:

Programowanie:
PhoenixPL

Fabuła:
PhoenixPL

Grafika:
DJSatanitoXXX

Muzyka:
szukamy chętnych osób

Screeny:

Od lewej: budowana kopalnia, laboratorium, koszary

screenshot113.png

Od lewej: 2 budowane właśnie wieże,dom, duzy dom ( po rozbudowie) aktualnie budowany dom oraz dom :)

screenshot115.png

od lewej: budowany dom, budowana wieża, budowane laboratorium, budowane koszary.

screenshot117.png

 

Za niedługo dodam także filmik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fajnie, ze bedzie duzo mozliwosci rozbudowy - przynajmniej nie bedzie nudno.

Ze od boku tez nie jest zle, tylko wystarczy zmienic niebo. Bo reszta grafiki (tzn budynki) wcale nie przeszkadzaja, przynajmniej wg mnie :P)

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozytywne komentarze. Co do tła - tak jest do wymiany bo mnie też razi xD. Co do wojsk to myślałem aby one same ruszały do walki zaraz po wyszkoleniu, ale ten pomysł nie jest jeszcze pewny. Planuję również dodać taki jakby tryb w którym sami zostajemi żołnierzem i walczymy.

Wojskiem będzie się podobnie sterować jak w Deceased Struggle albo the Weterans ?

A co to za sterowanie?

 

EDIT: Kolejny screenshot tym razem przedstawia menu:

screenshot127.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu uważasz, że screen z menu to żart? Wiem, że te button do wymiany, ale tło jest ok.

Chciałem również zapenić, że w grze nie ma żadnych inspiracji Turrisem chociażby dlatego, że w grze budujemy całe miasto a nie tylko wieże.

 

BTW: Dlaczego uważacie ( co poniektórzy), że grafika w TL jest zua, oprócz tła i ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na litość boską, zrób coś z tymi chmurami (to są chmury, tak?)

 

Reszta grafiki w samej grze daje się znieść, ale nie zaszkodziłoby pozbycie się wszechobecnych czarnych konturów i może też uwzględnienie jakiegokolwiek cieniowania.

 

No i oczywiście "pożyczony" kursor <_<

 

A co do samego konceptu: platformowy rts brzmi fajnie, owszem, ale w takim wypadku przydałyby się, surprise surprise, platformy. Ograniczanie manewrów do "do przodu!" i "wycof!" i praktycznie likwidacja kombinowania z formacjami to bardziej uproszczenie niż urozmaicenie. Za to gdyby rozgrywka toczyła się na złożonym układzie platform, byłoby już całkiem ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chmury oczywiście, że będą zmienione.

W takim razie co proponujesz zamiast tych czarnych konturów.

Jak kurde zapożyczony kursor skoro kolego sam go zrobił ( fakt rok temu, ale...) no chyba, że skądś zakosił...

 

@UP: O jakie platformy chodzi? Chodzi o to, że miałbyś pełną kontrolę nad wojskami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że te button do wymiany, ale tło jest ok.

to chciałeś pokazać tło czy menu? tło jest ok, ale te buttony to śmiech na sali. zmień je jak najszybciej.

 

btw. lepsze są z czarnym konturem, ale CIENIUJ!

 

a to niebo wciąż do wymiany. domyślam się, że tymczasowe?

 

może być nieźle, tylko wprowadź jakieś platformy. co prawda nie będzie realizmu, ale grywalność i owszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kuba-GM: Twoja propozycja jest bardzo dobra, ale chyba wolałbym pomysł Wojaxa na paintowe tło. Gdyż dociążanie gry chmurami to nie jest dobry pomysł.

@Egzekutor: W pewnym stopniu oddaje charakter gry, ale zostanie użyty nie jako główne tło, ale gdzie indziej.

 

EDIT: Więc tak przerobiłem to troche i jest ładnie, ale teraz moje pytanie czy mógłbym to wykorzystać do gry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Crackkk-GM: Chętnie, ale mojego grafika mam w klasie i łatwiej mi się dogadać, a nie tak na odległość. Chociaż nie wykluczam 2 grafików zwłaszcza, że tamten się spóźnia z grafikami budynków, a ja potrzebuje kogoś od jednostek i od budynków tej drugiej nacji.

@Nobody: No to nie wiem zmieniać grafike całą czy chmury...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...