Skocz do zawartości

Zablokowane podążanie huda


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

GML
draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha );

draw_sprite(spr_hud,1,kX,kY)

draw_text( kX + 5, kY +5, "HP: " + string( hp ) + "#" + "Punkty: " + string( punkty ) + "#" + string(room_get_name( room )));

draw_set_font(global.fspr);

draw_set_color(c_white);

 

Jak zrobić żeby mi te napisy podążały za ekranem bo jak dam kod z FAQ to główna postać tworzy się w rogu,a to jest właśnie draw głównej postaci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skad wziales t K przed X i Y??? Do tego po co ta pierwsza linijka kodu Oo. Chyba ze ona ma byc tym wyswietlaniem bohatera. Jednak pamietaj aby przekierowywac dane, i jesli cos ci sie wyswietla u rogu, a ma sie rysowac na obiekcie to dajesz, tylko wczesniej wycentruj sprita.

GML
draw_sprite(spr_bohater, obj_bohater.x, obj_bohater.y);

Zamiast tego daj, jesli chcesz aby to rysowalo bohatera i huda

GML
draw_sprite_ext( spr_bohater, 0, obj_bohater.x, obj_bohater.y, 1, 1, 0, 0, 1 );

//to bedzie dzialac tylko jak twoj sprite sie nazywa spr_bohater, a obiekt obj_bohater

draw_sprite(spr_hud,1,view_xview ,view_yview)

draw_set_font(global.fspr);

draw_set_color(c_white);

draw_text( view_xview +5, view_yview +5, "HP: " + string( hp ) + "#" + "Punkty: " + string( punkty ) + "#" + string(room_get_name( room )));

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha );

draw_sprite(spr_hud,1,view_xview ,view_yview)

draw_set_font(global.fspr);

draw_set_color(c_white);

draw_text( view_xview +5, view_yview +5, "HP: " + string( hp ) + "#" + "Punkty: " + string( punkty ) + "#" + string(room_get_name( room )));

Bo on nie dał sprite index , image_index ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WTF 47? i do cholery znowu dawac ten niepotrzebny kod na poczatku? Wyprowadzcie mnie z bledy jesli sie myle. Przecie to nic nie robi, to jest jak copy paste z helpa, tam trzeba cos zdekralowac. Zmien to drugie zero tylko na image_blend, wtedy powinno miec naturalny kolor, bo tam sie ustawia zmiane koloru jak cos. A co do zmieniania sprita to w czym problem? Jestes pewny ze masz w naciskaniu strzalki w prawo aby zmienil sprite? czy ten kod masz w draw a nie w step? Popatrz logiccznie na sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...