Skocz do zawartości

Solitary yeoman 2:On the enemy line


Egzekutor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...

Witam! Mam parę nowych rzeczy do przedstawienia wam co zmieniło się w grze itd.

Oto kilka nowych screenów:

1

2

3

4

5

6

* Naciśnij na screen aby powiększyć

 

Oto informacje o postępie pracy z grą:

Postęp: 60 %

Premiera: Około 5-15 sierpnia

Waga projektu (obecnie): ok. 22 Mb (muzyka ok. 12 ;/)

Aktualnie pracuję nad: Misja 8

Co zostało do zrobienia?: 4 misje, poprawa bugów, nowe AI wrogów

 

Ps. Przepraszam za doubleposta ale chciałem zamieścić te informacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Mam nadzieję, że wyrobisz się w terminie :)

Nie lepiej jakbyś np muzykę przekonwertował na ogg?

Dużo miejsca zaoszczędzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem:
  • Radar źle umiejscowiony.
  • Dał byś GUI z bronią którą aktywnie używasz.
  • Wogule to GUI ze zdrowiem to kaszana jakiś pasek w kształcie broni by był fajny.
  • A mi te napisy co masz zrobić też złe, już lepiej jakbyś zrobił, że po naciśnięciu tab pojawiają się questy coś jak w Cod'dzie.
  • Daj animacje szkieletową dla ludków plizz.
  • A pozatym :thumbsup: .
  • Psichix dawał fajny przykład animacji szkieletowej na jego silniku.
  • A i jeszcze ekran jest za duży poprostu za dużo widać na nim daj na taki około 640 x 480.
  • Radar by pasował w kształcie koła, ale jak są duże mapki to taka duża mapka wysówająca się po naciśnięciu danego klawisza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1. Dlaczego źle ? :blink:

Ad 2. Jest pokazane jaką aktualnie broń używasz <_<

Ad 4. Zobaczę

Ad 5. No nie wiem

Ad 8. Bo gra jest zrobiona pod panoramę dlatego tak dużo widać, ale to przecież dobrze i tak powinno się widzieć więcej.

EDIT: Chyba przekonwertuję na .ogg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy chyba nie widzieliście żadnej gry TDS tak wnioskuje po postach dry.gif. Jeżeli wy sądzicie, że ekran jest za duży to naprawdę trzeba być pro.

Top Down Shooter, trzy pierwsze wyniki w google grafikach.

Smoke%20Plumes-550x.jpg

screenshot.jpg

shadowgrounds_screenshot_2006_04_06_01_800.jpg

Jak widać tylko Ty robisz plenery wielkie na 2k pikseli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 1680x1050

2. 3 screen nie jest top-down <_<

3. Pokazałeś mi 2 gry TDS z około 10k TDS-ów i twierdzisz, że tylko ja robię takie.

4. Ja mam większe sprity

5. A gdybym tylko ja takie robił, to kto mi zabroni być oryginalnym ?

Jeszcze jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 8. Bo gra jest zrobiona pod panoramę dlatego tak dużo widać, ale to przecież dobrze i tak powinno się widzieć więcej.

 

to ma sens jak masz perspektywe pierwszej osoby.

 

a w grze TOP-DOWN widzisz wiecej tylko na szerokosc, i jak przeciwnikom dasz zasieg ostrzalu rowny polowie szerokosci to beda strzelac z za ekranu jesli beda u góry lub na dole w stosunku do gracza.

a jesli skrocisz im zasieg to gdy beda z boku, gracz bedzie mogl podejsc bezpieczenie na pewna odleglosc i ich zastrzelic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egze, właśnie o to chodzi że wielkość viewa ma znaczenie. Nie robi się tak dużej rozdzielczości, wręcz musisz stosować się do standardów takich jak 1024x762 i fullscreen ze skalowaniem i utrzymaniem proporcji obrazu (opcje wyświetlania w gm), reszta opcjonalnie, ale grunt aby nie tak duże, bo grę skaszani :( tyle razy już to Ci powtarzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...