Skocz do zawartości

Next room


ComeX

Rekomendowane odpowiedzi

Hunter: między alarm[0] = room_speed*10 a alarm[0] = 10*room_speed nie ma różnicy więc nie wiem po co to

CYTAT

W create daj moj kod

dry.gif

 

Oo ? O co ci chodzi? czy ja napisałem ze jest jakaś roznica?

Tak wiesz moze miałem mu powiedziec zeby ustawiał alarm w stepie wiesz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

odświeżam ;)

 

mam podobny problem, aby przejście do następnego etapu było możliwe po zebraniu obiektu obj_s_bag. niestety tak się nie dzieje ;(

 

 

w obj_charecter przy kolizji z obiektem bramki wyjścia:

if (instance_number(obj_s_bag)=0){
    if (room_next(room)!= -1){
            room_goto_next()
    }
    else {
            highscore_add_current()
            highscore_show(-1)
            game_restart()
    }
}

 

czyżbym coś mi umknęło ;/ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...