Skocz do zawartości

"zapisywanie" I "odczytywanie" Odległości


Ch3mical

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam takie pytanie:

- Mam obj_player i obj_100m. Jeżeli obj_player dotknie obj_100m, to zmienia się obj_player na obj_player2, a jak już obj_player2 dojedzie do obj_patch, to chcę, aby obj_control wyświetlał odległość, jakiej dotknął obj_player. Nie wiem czy dobrze sformułowałem, chodzi o to, że jak obj_player dotknie któregoś z klocków odległości (mam klocki: 5m, 10m,...,120m,125m...) to potem się wyświetla ta odległość, której odpowiednika klocka dotknął. Proszę o pomoc. Oczywiście credits 100% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego obrażasz innych, kiedy to ty błąd popełniasz? Zamiast tworzyć setki obiektów, lepiej stwórz obiekt o nazwie "patch" i użyj funkcji distance_to_object(), i wyświetlaj odpowiedni string...

 

Nie wiem dokładnie, co chcesz osiągnąć, ale na siłę możesz użyć funkcji object_get_name(), czy jakoś tak i wyciągać ze stringa liczbę i wyświetlać, ale to już byłby idiotyzm lekki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...