Skocz do zawartości
max1996

[poszukiwany] Przykład a'la kurka wodna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Poszukuję przykładu poruszania się zwierząt tak jak w kurce wodnej. Z góry dzięki za pomoc! :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Toż to można zrobić po godzinie nauki... O.o

 

Poucz się trochę - zajmie Ci to mniej czasu, niż szukanie przykładu... :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No tak próbowałem coś zrobić, ale z deka nie wychodziło :/ Może ktoś dysponuje takim przykładem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zwykłe tworzenie losowe obiektów. Tworzysz obiekt,losujesz mu image_scale (choose) potem robisz w instance destroy switcha,który daje punkty(i mniejszy sprite tym więcej punktów) ,a poruszanie juz sam zrobisz :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ja wspaniałomyślny wymyśliłem skrypt, dzięki któremu raz dwa będziesz miał kurkę wodną wystarczy wpisać w create pewnego obiektu

GML
initialize_kurka_wodna()
i gotowe, ciesz się wspaniałą fizyką lotu naszych kurczaków...

Na serio, to weź się chłopie do roboty, Adam tak Ci to wytłumaczył, że nawet nie trzeba o nic więcej pytać. Jeśli myślisz, że tylko dlatego, że Ci się nie chce uczyć GML-a będziemy Cię zasypywać masą przykładów to się mylisz. Żebyś ty chociaż sprawdził (spojrzał w kod) jak to działa. I nie wymiguj się, że chcesz prościej, czy inaczej bo nawet nie sprawdziłeś (zakładam, ale jestem pewnyo na 99%), a udajesz, że nie umiesz (bo tak naprawdę Ci się nie chce).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×